پرسپولیس تهران- فولاد خوزستان؛ دوئل قهرمانان برای فتح سوپرجام

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۹۵۰۸۵
پرسپولیس تهران- فولاد خوزستان؛ دوئل قهرمانان برای فتح سوپرجام
پرسپولیس و فولاد در مصافی جذاب در سیرجان برای کسب یک جام ارزشمند به میدان می‌روند.

به گزارش برنا؛ قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی در فصل فوتبالی سال گذشته ایران در دیداری موسوم به سوپرجام در حالی روبروی هم قرار می‌گیرند که تیم پیروز این شانس را دارد که یک جام را به افتخارات خود اضافه کند، موضوعی که می‌تواند جذابیت‌ها و حساسیت‌های این مسابقه را برای دو تیم و هواداران دوچندان کند.

پرسپولیس که از دیدارهای سوپرجام در دوره‌های قبل خاطرات خوبی دارد و با کسب 4 قهرمانی در این رقابت ویژه، پرافتخارترین تیم ایران از این حیث محسوب می‌شود پس از تعطیلی و وقفه‌ای که به خاطر برگزاری اردوی تیم ملی در لیگ ایجاد شد، به عنوان پیش درآمد شروع دوباره بازی‌های رسمی‌اش، برای کسب جامی دیگر به سیرجان رفته و در تلاش است با پیروزی برابر قهرمان جام حذفی، افتخار دیگری را به تالار افتخارات قبلی خود اضافه کند. این در حالی است که در آن سوی میدان، فولاد که با نکونام در فصل قبل قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد، پس از دوری کوتاه مدت از این تیم جواد بار دیگر به اهواز بازگشت تا در ادامه مسیر مربیگری اش دوباره روی نیمکت قرمزهای جنوبی به کار خود ادامه دهد و شرایط دوباره به گونه ای رقم بخورد که او در سوپرجام سکان هدایت فولاد را برعهده داشته باشد.

پرسپولیس و فولاد با شرایط خاصی پای به رقابت می گذارند. در این دیدار پرسپولیس با توجه به غیبت چند مهره اصلی‌اش به دلیل مصدومیت با ترکیب جدید و متفاوتی نسبت به بازی‌های اخیر به زمین می‌رود. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود فولاد نیز با حضور خریدهای جدیدش در نقل و انتقالات زمستانی، این دیدار را آغاز کند و با چهره‌ای متفاوت‌تر از قبل برابر پرسپولیس به میدان برود.

تقابل دوباره گل‌محمدی و نکونام در حالی که پرسپولیس و فولاد 16 روز پیش در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر برابر هم به میدان رفتند می‌تواند جذاب باشد. سرخ‌های تهرانی در آن دیدار موفق شدند با حساب یک بر صفر و با تک گل عبدی به پیروزی برسند و حالا این دو سرمربی روی نیمکت هدایت تیم‌های خود در سوپرجام مصاف دیدنی دیگری را مقابل هم خواهند داشت.

دیدار سوپرجام بین دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از ساعت 17:15 امروز در سیرجان برگزار خواهد شد. محمدرضا اکبریان به عنوان داور و سعید علی نژادیان، جلیل شعرانی و سیدرضا مهدوی به عنوان کمک‌های اکبریان، تیم داوری این دیدار مهیج و حساس را تشکیل خواهند داد.  

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز