مس سهمیه پلی آف گرفت

۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۱۸:۰۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۹۵۲۴۴
مس سهمیه پلی آف گرفت
تیم مس رفسنجان با شکست هورسان موفق به کسب سیزدهمین برد و سهمیه مرحله پلی‌آف در نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان شد و نمایندگان گنبد و آمل نیز برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

به گزارش برنا، هفته بیست‌و‌چهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 17 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، گنبد، رفسنجان و گرگان پیگیری می‌شود.

شاگردان اسماعیل بادرنگین در تیم مس رفسنجان تیم میان جدولی بودند که در هفته بیست‌وچهارم احتمال صعودشان به پلی‌آف وجود داشت. مسی‌ها برای رسیدن به این هدف نیازمند پیروزی مقابل هورسان رامسر بودند.

نماینده رامسر که هفته گذشته امیدهایش برای صعود ناامید شده بود، حریف را به چالش کشید تا سرنوشت این بازی در یک رالی پنج سته مشخص شود. جایی که درنهایت مس با نتیجه سه بر دو موفق به کسب سیزدهمین برد شد و جواز صعودش به مرحله پلی‌آف صادر شد.

در این بازی تیم مس رفسنجان در ست‌های دوم، سوم و پنجم موفق به کسب امتیازات 25 بر 22، 25 بر 23 و 15 بر 9 شد. هورسان رامسر نیز با پیروزی 25 بر 21 و 25 بر 22 در ست‌های اول و چهارم، یک امتیاز از این بازی گرفت.

هورسان رامسر در دور رفت با نتیجه سه بر یک مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیده بود.

شهباز صدری و حسین‌ پورکاشیان ناظر فنی و داوری این بازی بودند که در مدت زمان 156 دقیقه انجام شد. مجتبی بیداریان و میثم پارسه نیز داوران اول و دوم بودند.

در این بازی، ولی علی‌پور بازیکن مس رفسنجان در ست چهارم ابتدا کارت زرد دریافت کرد و سپس از بازی اخراج شد.

صعود یک پله‌ای شهرداری گنبد

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم در سالن المپیک گنبد برگزار شد؛ جایی که دو تیم شهرداری گنبد و راه‌یاب ملل مریوان به مصاف یکدیگر رفتند.

رقابتی که با نتیجه سه بر صفر و ثبت امتیازات 25 بر 23، 25 بر 15 و 25 بر 22 به سود شاگردان عظیم جزیده تمام شد تا گنبدی‌ها جشن دهمین پیروزی و کسب سی‌وسومین امتیاز و صعود به رتبه نهم جدول را در خانه بگیرند.

این پیروزی درحالی رقم خورد که پیش‌تر در دور رفت راه‌یاب ملل مریوان موفق به پیروزی سه بر یک مقابل گنبدی‌ها شده بود.

این مسابقه در مدت زمان یک ساعت و 26 دقیقه انجام شد. بهرام سلیمانی، نادر انصاری، وحید پورکاشیان و مرتضی حسن‌علایی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، تیم نظارت و قضاوت این دیدار را تشکیل دادند.

شکست مدافع عنوان قهرمانی در آمل

تیم فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان در تقابل امروز با تیم لبنیات هراز آمل کاری از پیش نبرد و شاگردان بهروز عطایی با اقتدار و سه بر صفر این تیم را شکست دادند.

شاگردان سعید رضایی در بازی خارج از خانه خود در سه ست متوالی مقابل لبنیات هراز آمل متحمل شکست شدند تا امتیازات 25 بر 23 در ست‌های اول و دوم و 25 بر 20 در ست سوم، به سود آملی‌ها ثبت شود.

این درحالی است که در هفته یازدهم دور رفت نیز سیرجان با نتیجه سه بر یک مقابل لبنیات هراز آمل متحمل شکست شده بود.

رقابت دو تیم به مدت 96 دقیقه طول کشید.

اصغر درفش‌کاویان، احمد گل‌چی و علی یاوری ناظران فنی، ویژه و داوری بودند. مرتضی اکرمی، وحید خراسانی و داود نافعی هم داوران اول، دوم و ویدئوچک بودند.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز