مجیدی: اعتراف می‌کنم که تند صحبت کردم/ نام یک گزینه خارجی دیگر را به باشگاه داده‌ام

۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۳:۴۹:۳۷
کد خبر: ۱۲۹۵۶۰۶
مجیدی: اعتراف می‌کنم که تند صحبت کردم/ نام یک گزینه خارجی دیگر را به باشگاه داده‌ام
سرمربی استقلال در نشست خبری دیدار تیمش برابر پیکان گفت‌وگوی مفصلی را با اصحاب رسانه داشت.

به گزارش برنا، مشروح صحبت‌های فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از مصاف با پیکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران به شرح زیر است:

فرهاد مجیدی در ابتدای صحبت هایش در مورد نشست قبلی و حواشی آن تاکید کرد: قبل از اینکه در مورد بازی بخواهم صحبت کنم، اجازه می‌خواهم درباره کنفرانس قبلی و اظهاراتم در خصوص سرمربی محترم تیم ملی صحبت کنم. اعتراف می‌کنم و می‌پذیرم که یک مقدار تند صحبت کردم. به هر جهت من سرمربی تیمم هستم و باید از حقوق بازیکنانم دفاع کنم و ناراحتی بازیکنانم در رختکن بعد از پیروزی هم در این قضیه مزید بر علت شد. از سرمربی تیم ملی هم تقاضا دارم که ناراحتی من را جور دیگری فرض کنند. به هرجهت در عالم مربیگری حرفه‌ای، به خوبی می‌دانم که نباید در کار سرمربی تیم ملی دخالت کرد و ایشان سرمربی تیم ملی است و اختیار دارد بازیکنانش را هرجور که دوست دارد بگذارد. فقط یک تقاضا از ایشان دارم و آن هم اینکه باشگاه استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، در نظر ایشان شان بالاتری داشته باشد. من در دو سه مقطع حمایت خودم را از سرمربی تیم ملی نشان داده‌ام و رابطه دوستانه‌ای با ایشان دارم ولی در زمانی که نیاز به یک اتحاد حداکثری داریم، رفتار متقابلی از سرمربی تیم ملی می‌خواهم. تیم استقلال صدر جدول است و همانطور که گفتم، از ایشان تقاضا می‌کنم نظر ایشان درباره استقلال، شان بالاتری باشد. موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی کردم می‌شود. مردمی که از موفقیت تیم ملی خوشحال می‌شوند و این خوشحالی‌ها هم رنگ خاصی ندارد جز پرچم ایران. 

مجیدی در خصوص دیدار روبروی پیکان گفت: تیم پیکان در نیم فصل اول بازی‌های بسیار خوبی انجام داده است. در جام حذفی فرصت اشتباهی نداریم و باید باهوش کار کنیم. بازی سختی داریم. از بازیکنانم ممنونم که با وجود سه چهار جلسه تمرین، تمام تلاش خود را در بازی قبلی کردند و امیدوارم این بازی هم این اتفاق بیافتد و در کل بازی مشکلی داریم. 

سرمربی استقلال در خصوص جذب پلی‌میکر گفت: به هرحال ما یک هافبک برزیلی مد نظرمان بود و باشگاه هم خیلی تلاش کرد او را جذب کند ولی متاسفانه جلساتی که گذاشتند به نتیجه نرسید و نتوانستیم او را جذب کنیم. من نام یک هافبک دیگر را به باشگاه داده‌ام و ان‌شاءالله بتوانیم او را جذب کنیم و مشکل ما حل شود. بازیکن ازبک را هم از قبل می‌شناختم و زمانی که در تیم ملی امید بودم و با ازبک‌ها هم‌گروه شدیم، بازی‌های این تیم را آنالیز می‌کردیم. او بازیکن بسیار خوبی است و فکر می‌کنم می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند.

مجیدی در خصوص حضور حردانی برابر پیکان تصریح کرد: باشگاه به من گفته که او فردا می‌تواند بازی کند. 

مجیدی در مورد احتمال تغییر سیستم به دلیل خروجی‌ها و ورودی‌های اخیر گفت: در کنفرانس قبل هم گفتم که آقاسی جزو خروجی‌های ما نبود و ایشان یک ماه بود که با ما صحبت می‌کرد و می‌خواست به خاطر مسائل روحی روانی و نه مسائل داخل تیم، جدا شود. دوست داشت در اهواز کنار خانواده‌اش باشد. او جزو برنامه‌های خروجی ما نبود. با توجه به پست‌هایی که نیاز داشتیم، بازیکن جذب کردیم. 

وی در مورد حضور جانواریو در ایران و انتخاب برهانی در آکادمی تاکید کرد: خیلی خوشحالم که  جانواریو را قرار است ببینم و قرار است به تمرین ما بیاید. از دوستان قدیمی من است و از بهترین بازیکنان خارجی است که به ایران آمده است. درباره  برهانی هم باید بگویم که ایشان در عرصه مربیگری و تیم امید بسیار خوب بوده‌اند و امیدوارم پر پست جدیدشان هم موفق باشند.

 انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز