مهدی‌پور: شاید کارد به استخوان برسد و نتوانم از مشکلات بگذرم/ حیدری صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به نفع پیکان سوت زد!

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۲۹۶۲۰۵
مهدی‌پور: شاید کارد به استخوان برسد و نتوانم از مشکلات بگذرم/ حیدری صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به نفع پیکان سوت زد!
هافبک استقلال می‌گوید به علت شرایط خوب تیم‌شان فعلا از مشکلات صحبت نمی‌کند اما ممکن است کارد به استخوان برسد او هم نتواند جلوی خود را بگیرد.

به گزارش برنا، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: خیلی بازی سختی بود. پیکان تیم خوب و یک‌دستی بود. بچه‌ها از جان مایه گذاشتند. لیاقت بازیکنان و کادرفنی ما بیشتر از این‌هاست.

او درباره عملکرد بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه گفت: دکتر خوب قضاوت کرد. یک سری صحنه‌های پنجاه- پنجاه را به نفع پیکان سوت زد.

او درباره اعتراض سرمربی پیکان به اخراج نشدنش در این بازی گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق باید می‌افتاد. یک کارت زرد گرفتم و یکی، دو خطا هم داشتم اما جوری نبود که کارت زرد دوم را بگیرم.

هافبک استقلال درباره مشکلات تیمش اظهار کرد: الان شرایط خوب است و صدر جدول هستیم. خدا را شکر دو بازی در جام حذفی را بردیم. تک تک بازیکنان برای این شرایط زحمت کشیدند و به سختی این روند را طی کردیم. مشکلات هست، همیشه بوده الان هم هست. چیزی که برای آن زحمت کشیدیم را نمی خواهیم با یک سری مشکلات از دست بدهیم. شاید در آینده کارد به استخوان برسد و نتوانم جلوی خودم را بگیرم. حیف است این همه زحمتی که کشیدیم و شرایط خوبی که داریم را با این مشکلات از دست بدهیم.

مهدی‌پور درباره تلاش آجورلو برای حل مشکلات گفت: سردار زحمت خود را می‌کشد. مشکلات بوده و هنوز هم هست. نمی‌خواهم الان خیلی مشکلات را باز کنم. شاید یک جای دیگر نتوانم تحمل کنم و راجع به آن صحبت می‌کنم. حیف است این شرایط خوب را از دست بدهیم. بازیکنان ما در شرایط سخت و در سرما زحمت می‌کشند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز