هفتمین سهمیه به نام سیرجانی‌ها سند خورد

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۲۹۶۶۸۳
هفتمین سهمیه به نام سیرجانی‌ها سند خورد
تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان با پیروزی قدرتمندانه مقابل قهرمان نیم‌فصل، سهمیه مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان را کسب کرد و هورسان رامسر نیز در بازی خانگی انتقام شکست دور رفت را از پیکان گرفت.

به گزارش برنا، هفته بیست‌و‌پنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه 20 بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، آمل، تهران، ورامین، یزد، گنبد و رامسر پیگیری می‌شود.

فولاد سیرجان ایرانیان از جمله تیم‌های میان جدولی است که این هفته برای قطعی کردن حضورش در جمع هشت تیم برتر مرحله دوم، مقابل قهرمان نیم‌فصل نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و با نتیجه سه بر صفر از سد مستحکمی چون فولاد مبارکه سپاهان عبور کرد و راهی پلی‌آف شد.

شاگردان سعید رضایی در این رقابت موفق به کسب امتیازات 25 بر 22 در ست‌های اول و دوم شدند و با ثبت امتیاز 26 بر 24 کار را در ست سوم تمام کردند تا انتقام باخت سه بر صفر دور رفت را نیز از حریف بگیرند.

فولاد سیرجان ایرانیان با ثبت سیزدهمین پیروزی، سی‌وهشت امتیازی شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز پنجمین شکست فصل خود را تجربه کرد.

پیش از این صعود تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، پیکان تهران، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، شهرداری ارومیه و مس رفسنجان به مرحله پلی‌آف قطعی شده بود.

رقابت دو تیم در مدت زمان 88 دقیقه برگزار شد. شهباز صدری، حسین پورکاشیان، محمد آقایی و علیرضا پوردهقان به‌عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و دوم، نظارت و قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

 شکست بدهنگام پیکانی‌ها

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان در هفته بیست‌وپنجم درحالی به مصاف هورسان رامسر رفتند که هدفی جز تثبیت جایگاه دومی در جدول رده‌بندی نداشتند؛ به‌خصوص آن‌که پیکان در جدال با تیم‌های 16 بردی، رقابت تنگاتنگی داشت و یک لحظه غفلت موجب پشیمانی‌اش برای این تیم بود. اما هورسان رامسر در این دیدار به بهترین شکل ممکن از امتیاز میزبانی استفاده کرد و در سه ست متوالی و با کسب امتیازات 25 بر 15، 25 بر 22 و 25 بر 21 مقابل حریف به پیروزی رسید تا پیکانی‌ها شکست بدهنگامی را تجربه کنند.

این هشتمین برد هورسان بود که جمع امتیازات آن‌ها را به عدد 27 رساند.

خودروسازان پیکان با این شکست جایگاه خود در رتبه دوم جدول را به مخاطره انداختند و باید منتظر نتیجه دیدارهای لبنیات هراز آمل و مقاومت شهداب یزد مقابل رقبا باشند.

پیش از این و در هفته دوازدهم پیکان با نتیجه سه بر صفر مقابل هورسان به پیروزی رسیده بود.

یونس حسن‌زاده و نادر انصاری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که 89 دقیقه طول کشید. محمد محبوب عشق‌دوست و علی‌اکبر پاکدلان نیز به عنوان داوران اول و دوم، بازی را قضاوت کردند.

در این مسابقه، فرهاد سال‌افزون بازیکن شماره 24 هورسان رامسر در ست اول کارت زرد دریافت کرد.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز