سجادی: در هر شرایطی باید آماده خدمت به مردم شریف ایران باشیم/ همه ما برای ایجاد ایرانی قدرتمند و مقتدر گرد هم آمده‌ایم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۹۶۷۳۷
سجادی: در هر شرایطی باید آماده خدمت به مردم شریف ایران باشیم/ همه ما برای ایجاد ایرانی قدرتمند و مقتدر گرد هم آمده‌ایم
هفتمین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر سید حمید سجادی برگزار شد.

به گزارش برنا؛ این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، تولیت آستان مقدس امام زاده صالح (ع) آغاز شد.

در ادامه علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، حجت‌الاسلام احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و معتمدکیا مشاور امور رسانه وزیر ورزش در حضور معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان معارفه شدند.

در ادامه  وزیر ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که امسال راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می‌شود، ورزشکاران و جوانان در کنار آحاد مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضوری حداکثری داشته باشند.

دکتر سید حمید سجادی تاکید کرد: در جهت پاسداشت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، باید تلاش کنیم، ضمن سرعت بخشیدن به رشد، توسعه و بالندگی ایران اسلامی، در دو حوزه ورزش وجوانان نشاط وشادابی را در کشور گسترش دهیم.

وی افزود: همه ما باید در هر شرایطی آماده خدمت به مردم شریف ایران باشیم و سفرهای استانی که برای مسوولان دو حوزه ورزش و جوانان پیش بینی می شود، باید زمینه ای برای خدمت رسانی و اجرای برنامه های تحول آفرین باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش احترام به پیشکسوت و توجه ویژه به فعالان پرسابقه ی دو حوزه ورزش وجوانان را بسیار مهم دانست و بیان کرد: در آموزه های دینی و ورزشی ما توجه به بزرگان و پیشکسوتان در بخش های مختلف بسیار مورد تاکید قرار گرفته است و این مهم باید از خود مجموعه سیاستگذاران، مدیران و برنامه ریزان این وزارتخانه به عنوان الگو در خانواده ورزش و جوانان تسری پیدا کند .

وی همچنین در خصوص انتصاب مدیران جدید وزارت ورزش و جوانان تعامل، همدلی، صداقت باهدف رشد وتعالی ورزش و جوانان را مورد توجه قرار داد و افزود: همه ما برای یک هدف و آن هم ایرانی قدرتمند و مقتدر گردهم آمده ایم و در این راستا باید اهتمام ویژه داشته باشیم .

دکتر سید حمید سجادی در این نشست گزارشی در خصوص دستاوردهای سفر اخیرش به المپیک زمستانی به میزبانی کشور چین اشاره کرد و دیدار با مسوولان ورزشی حاضر در این رویداد را بسیار مثبت خواند.

در ادامه این جلسه معاونین و مدیران حاضر ضمن تبیین برنامه های حوزه کاری خود به تشریح مسائل و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز