جنگ فلزات با چاشنی انتقام/ دربی کوچک را از دست ندهید

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۹۷۵۸۱
جنگ فلزات با چاشنی انتقام/ دربی کوچک را از دست ندهید
با برگزاری دیدارهای باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر، پرونده بازی‌های هفته دوم از دور برگشت این رقابت‌ها به طور کامل بسته می‌شود.

به گزارش برنا؛ بدون احتساب بازی های این هفته پرسپولیس و استقلال که به ترتیب برابر نساجی و ذوب آهن برگزار می شود، امروز در شهرهای مختلف شاهد برگزاری بازی های ویژه ای هستیم که این دیدارها را با هم مرور می کنیم:

تقابلی تماشایی در سیرجان

گل گهر سیرجان و فجرسپاسی شیراز امروز برابر هم به میدان می روند. شاگردان قلعه نویی در شرایطی باید به مصاف تیم پایین جدولی بروند که آخرین دیدار این تیم قبل از تعطیلات، برابر تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید تا گل گهر به کسب یک امتیاز بسنده کند. این در شرایطی است که فجرسپاسی در ادامه ناکامی های این فصل خود در بازی اخیرش در شیراز برابر نساجی به تساوی یک- یک دست یافت تا همچنان با بحران نتیجه گیری روبرو باشد. جالب است بدانید در دیدار رفت دو تیم، گل گهر با برتری یک بر صفر برابر فجر پیروز شده بود.

دربی کوچک را از دست ندهید

در دیداری بعدی که قرار است امروز در تهران برگزار شود دو تیم همشهری پیکان و هوادار دربی کوچکی را در هفته هفدهم برگزار می کنند. شاگردان حسینی که پس از تلاش 120 دقیقه ای برابر استقلال در جام حذفی از این رقابت ها حذف شدند حالا در ادامه مسیر خود در لیگ در ورزشگاه خانگی پذیرای شاگردان رضا عنایتی هستند که اتفاقا این تیم هفته گذشته در دیدار معوقه خود برابر استقلال در یک دیدار پرحرف و حدیث از نظر مسائل داوری، شکست خورد و حالا در اندیشه جبران مافات هستند. دربی کوچک تهران امروز در شرایطی برگزار می شود که بازی رفت دو تیم در نیم فصل با برتری 2 بر 0 پیکانی ها به پایان رسیده بود.

جنگ فلزات در اهواز

فولاد و آلومینیوم اراک امروز جنگ فلزات را در اهواز برگزار می کنند. شاگردان نکونام که با پیروزی برابر پرسپولیس در سوپرجام با قهرمانی دور جدید بازی های خود در لیگ را پیگیری می کنند در ادامه راه خود در این فصل در دیداری خانگی پذیرای خطیبی و آلومینیومی های اراک هستند. اراکی ها که در آخرین بازی خود در لیگ امسال برابر پدیده به نتیجه ای بهتر از تساوی 2- 2 دست پیدا نکرده بودند روبروی شاگردان نکونام کار سختی را پیش روی خود دارند. جالب است بدانید بازی رفت که در اراک برگزار شد، با پیروزی 3 بر صفر به سود آلومینیومی ها به پایان رسید تا حالا فولاد در خانه در پی انتقامی سخت از اراکی ها باشد!

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز