حمید درخشان در گفت‌وگو با برنا

مباحث مالی اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس است/ درباره اتفاقات فدراسیون فوتبال باید شفاف‌سازی کرد

۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۹۷۶۵۹
مباحث مالی اصلی‌ترین مشکل پرسپولیس است/ درباره اتفاقات فدراسیون فوتبال باید شفاف‌سازی کرد
پیشکسوت فوتبال در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش در مراسم افتتاحیه کمیته حرفه‌ای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد: این ورزش را دوست دارم و به دعوت از دوستانم که در این ورزش فعالیت دارند در مراسم شرکت کردم.

وی در مورد تشکیل کمیته حرفه‌ای در فدراسیون تصریح کرد: ایجاد این کمیته می تواند به رشد و تعالی رشته کمک کند. این رشته جزو رشته های خوب است که می تواند به سلامت جسم و روح انسان کمک کند.

پیشکسوت فوتبال در مورد آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: مشکلات این روزهای پرسپولیس از زمان های قبل وجود داشته و حل این مشکلات نیازمند کمک و مساعدت ویژه ای است. در این زمان آقای درویش و همکاران شان در هیئت مدیره شرایط سختی را دنبال می کنند. به هر صورت مهمترین چالش برای مدیران بحث حضور موفق در نقل و انتقالات بود. این در شرایطی بود که حریفان در این برهه وضعیت بهتری داشتند و توانستند با جذب نیروهای جدید تیم ها را تقویت کنند. مشکلات مالی اصلی ترین مشکل پرسپولیس است.

درخشان در خصوص آینده پرسپولیس و این که این تیم می‌تواند قهرمانی ششم را در لیگ برتر به دست آورد یا نه به خبرنگار برنا گفت: تحقق این موضوع نیازمند فاکتورهای زیادی است و با حرف نمی توان در این مورد کاری را از پیش برد. به هر حال حل مشکلات مالی می تواند شرایط را برای این تیم بهتر کرده تا پرسپولیس بتواند به روزهای خوب خود بازگشته و تیم شادابی را برای نیم فصل دوم راهی مسابقات و بازی های باقی مانده اش کند. 

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به شرایط و حواشی ایجاد شده در فدراسیون خاطرنشان کرد: من در مورد این موضوع صحبت های زیادی را شنیده ام. به هر حال امیدوار هستم در این زمینه شفاف سازی های لازم صورت بگیرد و مردم از تمام مسائل با خبر شوند و در نهایت هیات رئیسه بهترین تصمیم را برای فدراسیون فوتبال در نظر بگیرد و آن را اجرایی کند.

پیشکسوت سال‌های دور تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی و عملکرد اسکوچیچ به عنوان سرمربی ایران در مسیر حضور در جام جهانی گفت: در حال حاضر دو بازی دیگر تا پایان این مرحله باقی مانده است که البته صعود ما به جام جهانی قطعی شده است. به هر صورت باید تا پایان بازی ها صبر کرد و پس از آن در مورد اسکوچیچ و شرایطش صحبت کرد و تصمیم گیری داشت.

انتهای پیام //  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز