رئیس کمیته استیناف تکذیب کرد

۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۹۷۹۸۶
رئیس کمیته استیناف تکذیب کرد
رئیس کمیته استیناف درخصوص مطلب منتشر شده از سوی عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تاکید کرد صرفا اظهار نظر شخصی بوده و مبین دیدگاه و نظر کمیته استیناف نیست.

به گزارش برنا، علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف در پی انعکاس نوشتار سیدعباس موسوی عضو این کمیته که تحت عنوان "انتقاد نایب رئیس کمیته استیناف از حکم عجیب کمیته اخلاق" در تاریخ 23 بهمن 1400 در سایت طرفداری منتشر شده است، گفت: تاکنون پرونده مربوط به محکومیت آقای مهرداد سراجی به این کمیته ارسال نشده و اساسا از تجدیدنظر خواهی و مبنای صدور حکم محرومیت ایشان بی اطلاع هستیم.

وی ادامه داد: طبق بند 1 ماده 10 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف مسئول رسیدگی به تجدیدنظر خواهی اشخاص از آرای غیر قطعی کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته وضعیت بازیکنان می باشد و بررسی بازه زمانی چند ماهه فرایند دادرسی هریک از کمیته های قضایی فدراسیون و نیز تصمیمات هیات رئیسه محترم و سایر قسمت‌های فدراسیون، از صلاحیت ذاتی کمیته استیناف خارج است.

رئیس کمیته استیناف افزود: بند 13 ماده 21 مقررات مذکور، تکلیف بر توجه کامل رئیس و کلیه اعضای رکن قضایی به وصف محرمانگی و بی طرفی، و پرهیز از هرگونه اظهار نظر در خصوص پرونده و محتویات آن و نیز مصاحبه با رسانه ها تا قبل از صدور رای دارد.

صالحی تصریح کرد: با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات، نوشتار آقای موسوی صرفا اظهارنظر شخصی بوده و مبین دیدگاه و نظر کمیته استیناف نیست.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز