شعبان‌خمسه: تنها یک برد تا فینال فاصله داریم/ متقیان: باریج اسانس برای پیروزی در دیدار سوم انگیزه زیادی دارد

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۶:۱۵
کد خبر: ۱۲۹۸۵۸۳
شعبان‌خمسه: تنها یک برد تا فینال فاصله داریم/ متقیان: باریج اسانس برای پیروزی در دیدار سوم انگیزه زیادی دارد
سرمربی تیم والیبال باریج‌اسانس کاشان درباره پیروزی شاگردانش مقابل ذوب‌آهن، گفت: هم‌قسم شدیم و به پیروزی رسیدیم اما هنوز کارمان تمام نشده چون تا دیدار نهایی یک گام فاصله داریم و تلاش می‌کنیم یک پای فینال باشیم.

به‌ گزارش برنا، تیم والیبال باریج‌اسانس کاشان در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر یک مقابل ذوب‌آهن اصفهان به برتری رسید و با توجه به پیروزی سه بر صفر اصفهانی‌ها در بازی دور رفت، سرنوشت فینالیست این مسابقه به بازی سوم کشیده شد.

فاطمه شعبان‌خمسه درخصوص پیروزی امروز تیم باریج‌اسانس کاشان، گفت: به تیم خوبم تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. موفق شدیم شکست سه بر صفر دور رفت را جبران کنیم. ذوب‌آهن به‌رغم مصدومیت یکی از بازیکنان، در بازی امروز خوب کار کرد. ضمن این که امیدوارم اتفاقی برای این بازیکن نیفتاده باشد.

سرمربی باریج‌اسانس، افزود: عملکردی که در بازی روز شنبه داشتیم، عملکرد واقعی تیم باریج نبود. فکر می‌کنم بچه‌ها هم‌قسم شده‌بودند تا امروز توانایی خود را به نمایش بگذارند و خوشبختانه این اتفاق افتاد. البته هنوز کارمان تمام نشده است. بعد از یک ریکاوری، خود را برای بازی فردا آماده می‌کنیم.

شعبان‌خمسه با اشاره به افت‌وخیزهای تیمش در جریان ست‌های سوم و چهارم ادامه داد: فکر می‌کنم در ست سوم بازیکنانم احساس کردند بازی‌ می‌تواند راحت‌تر از این تمام شود. درنهایت در ست چهارم با وجود اختلاف امتیازی زیادی که داشتیم به بازی برگشتیم. تجربه و جنگندگی بازیکنان باعث پیروزی‌مان شد. از طرفی شاگردانم نیامده بودند که ببازند و برای برد وارد زمین شدند.

وی در واکنش به مشخص شدن سرنوشت فینالیست این رقابت در بازی سوم هم گفت: در وهله اول امیدوارم شاهد یک والیبال باکیفیت باشیم. قطعا تمام تلاش‌‌مان را به‌کار خواهیم گرفت که یک پای فینال باشیم.

شعبان‌خمسه با اشاره به استفاده چندین باره از سیستم ویدئوچک و داوری‌های صورت گرفته در این رقابت، افزود: استفاده از ویدئوچک کمک زیادی به تیم‌ها می‌کند. چون با توجه به سرعت بالای توپ، احتمال اشتباهات داوری وجود دارد. ولی با استفاده از ‌‌ ویدئوچک فکر می‌کنم دیگر جای سوالی باقی‌ نخواهد ماند.

سرمربی باریج‌اسانس کاشان در واکنش به صحنه بحث‌برانگیز امتیاز آخر به سود تیمش در ست چهارم، گفت: همه چیز کاملا مشخص بود و طی صحنه‌ای که در ویدئوچک به نمایش درآمد، فکر می‌کنم بازیکن ذوب‌آهن به تور برخورد کرده بود.

متقیان: در حد و اندازه خودمان ظاهر شدیم

هاله متقیان لیبروی باریج‌اسانس کاشان درخصوص بازی امروز، گفت: به بازیکنان و کادرفنی تیم باریج اسانس و ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم. ذوب‌آهن بسیار جنگید و تلاش کرد. ما در بازی اول مقابل این تیم موفق به پیروزی نشدیم اما با آنالیزهای صورت‌گرفته به این نتیجه رسیدیم که اگر خودمان باشیم، می‌توانیم نه‌تنها در این بازی بلکه در تمام بازی‌های دیگر هم به پیروزی برسیم.

وی افزود: امروز همه بچه‌‌ها در حد و اندازه‌های خود ظاهر شدند و برنده شدیم. برای بازی فردا هم کاملا آماده هستیم.

متقیان با اشاره به افت و خیز تیمش در ست‌های سوم و چهارم گفت: به هر حال تیم حریف برای جبران اختلاف امتیاز و برنده شدن به زمین می‌آید. البته در ستی که اختلاف امتیاز بالا رفت و سپس دو تیم به امتیاز برابر رسید، تیم باریج دچار اشتباهاتی شد. قطعا خانم شعبان‌خمسه روی این موضوع کار خواهد کرد تا این اشتباهات دیگر تکرار نشود.

لیبروی باریج اسانس درباره بازی سوم تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: برای بازی فردا انگیزه بسیار زیادی داریم. امیدوارم در بازی فردا بهتر و کم‌خطاتر از امروز ظاهر شویم تا یک پایه فینال باشیم. 

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز