نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان؛ جدال نمایندگان اصفهان و کاشان به دیدار سوم کشید

۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۶:۳۷
کد خبر: ۱۲۹۸۵۸۴
نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان؛ جدال نمایندگان اصفهان و کاشان به دیدار سوم کشید
تیم باریج اسانس کاشان با شکست ذوب‌آهن اصفهان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی، تعیین فینالیست از بین دو تیم را به مسابقه سوم این مرحله کشاند.

به گزارش برنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (دوشنبه 25 بهمن) با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه که از ساعت 14 آغاز شد، دو تیم باریج‌اسانس کاشان و ذوب‌آهن اصفهان در حالی به مصاف هم رفتند که ذوبی‌ها در دیدار رفت این مرحله موفق به شکست سه بر صفر باریج اسانس شده بودند.

اما در مسابقه برگشت این مرحله باریج اسانس با نمایشی زیبا سه بر یک حریف خود را شکست داد تا امیدش برای صعود به دیدار نهایی زنده بماند.

تیم ذوب‌آهن در ست سوم 25 بر 21 به پیروزی رسید، اما شاگردان فرزانه شعبان خمسه در تیم باریج اسانس در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 22 و 25 بر 23 حریف را شکست دادند تا مسابقه سوم دو تیم، تعیین کننده تیم صعود کننده به دیدار نهایی باشد.

فاطمه عنایت بازیکن شماره 12 ذوب‌آهن در ست دوم این دیدار مصدوم و از زمین مسابقه خارج شد. ست چهارم این دیدار اوج حساسیت این مسابقه بود و در امتیاز پایانی نیز ذوبی‌ها به رای داور اعتراض کردند.

این چهارمین دیدار دو تیم ذوب‌آهن و باریج اسانس در لیگ برتر امسال است که هر تیم دو برد در کارنامه خود ثبت کرده است و دیدار فردا جدال نهایی دو مدعی خواهد بود.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تماشاگر ویژه دیدارهای امروز و در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان بود.

لیلی توکلی و پریچهر غفاری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که به مدت 138 دقیقه طول کشید.

فرحناز قویدل، زینب حقی و هدیه صابری نیز تیم داوری این مسابقه بودند که به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک ایفای نقش کردند.

منا آشفته بازیکن شماره هفت باریج اسانس کاشان در ست سوم این مسابقه و فرانک بابلیان بازیکن شماره یک ذوب‌آهن در ست چهارم این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

سومین مسابقه دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و باریج اسانس کاشان ساعت 17 فردا (سه‌شنبه 26 بهمن) در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام //

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز