شعبان‌خمسه: با برنامه‌ریزی دقیق فینالیست شدیم

۱۴۰۰/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۶:۱۲
کد خبر: ۱۲۹۸۷۷۸
شعبان‌خمسه: با برنامه‌ریزی دقیق فینالیست شدیم
سرمربی تیم والیبال باریج‌اسانس کاشان با تاکید بر این‌که در تقابل سوم با ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان انتظار بازی نزدیک‌تری داشتم، گفت: منطقی بازی کردیم و با برنامه‌ریزی دقیق، فینالیست شدیم.

به‌ گزارش برنا؛ تیم والیبال باریج‌اسانس کاشان در سومین و آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی رسید تا با کسب دومین پیروزی، حریف تیم سایپا در دیدار فینال شود.

فاطمه شعبان‌خمسه با اشاره به پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. امروز توقع بازی نزدیک‌تری را داشتیم ولی با توجه به این که روی نقاط قوت و ضعف تیم حریف کار کرده بودیم، بازی منطقی از سوی بازیکنان ارائه شد و یک پای فینال شدیم.

سرمربی باریج‌اسانس با اشاره به ادوار حضور این تیم در لیگ برتر زنان، گفت: این سومین سال حضور تیم باریج‌اسانس در لیگ والیبال زنان و دومین سال حضور در لیگ برتر است. در اولین سال حضورمان در لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا مسابقات ناتمام ماند و موفق به کسب مقام سوم شدیم. خوشبختانه باریج‌اسانس کاشان در دومین سال حضورش در لیگ برتر موفق شد با برنامه‌ریزی دقیق به فینال برسد.

وی درخصوص دیدار فینال تیمش با سایپا افزود: سایپا سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و تیم باتجربه‌ای است. تمام تلاشمان این است که با برنامه‌ریزی روی نقاط و قوت ضعف این تیم کار کنیم. البته پیش‌تر دو بار مقابل این تیم بازی کرده‌ایم. امیدوارم در بازی فینال موفق به شکست حریف شده و به قهرمانی برسیم.

 

** کدخدا: فینال بازی زیبایی خواهد شد که تا لحظه آخر قابل پیش‌بینی نیست

مهسا کدخدا بازیکن باریج‌اسانس کاشان در تشریح کم و کیف دیدار سوم تیمش مقابل ذوب‌آهن، گفت: از نخستین روزی که در ترکیب باریج‌اسانس دور هم جمع شدیم یک هدف بزرگ داشتیم آن‌هم چیزی نبود جز حضور در فینال و تیم با هدف کسب سکوی قهرمانی بسته شد. خدا را شکر با تلاشی که کردیم بیشتر راه را رفته‌ایم و در حال حاضر تنها به بازی فینال فکر می‌کنیم تا بتوانیم بار ارائه یک بازی خوب، روی سکوی قهرمانی برویم.

وی درخصوص بازی باریج‌‌اسانس در فنیال رقابت‌ها مقابل سایپا، افزود: هر دو تیم سایپا و باریج‌اسانس کاشان در زمره بهترین‌ها هستند. بیشتر بازیکنان ملی در این دو تیم حضور دارند. فینال قطعی بازی زیبایی خواهد شد که تا آخرین لحظه قابل پیش‌بینی نیست.

 

** آشفته: در فینال حق‌ به حق‌دار می‌رسد!

منا آشفته بازیکن باریج‌اسانس کاشان با تاکید بر رقابت نزدیک دو تیم باریج‌اسانس کاشان و ذوب‌آهن اصفهان از سه بازی مرحله نیمه‌نهایی گفت: از ابتدا با برنامه‌ریزی دقیق وارد میدان شدیم. در بازی اول پلی‌آف یکسری اشتباهات فردی داشتیم ولی در بازی دوم و سوم موفق به جبران اشتباهات شدیم و نمایش کامل‌تری داشتیم.

وی که امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم و سوم دیدار با ذوب‌آهن شد، در تشریح عملکردش گفت: نه‌تنها من بلکه همه بازیکنان چه آن‌هایی که درزمین مسابقه حضور دارند و چه آن‌ها که در کنار زمین هستند، هم در تمرینات و هم در جریان مسابقه از جان و دل برای تیم مایه می‌گذاریم. وقت‌مان ارزشمند است و برای رسیدن به اینجا زحمات زیادی را متحمل شده‌ایم.

آشفته در واکنش به نتیجه احتمالی فینال گفت: حق به حق‌دار می‌رسد و انشاا… تیم باریج‌اسانس کاشان روی سکوی قهرمانی خواهد رفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز