گل‌محمدی: برای شادی هواداران مان می جنگیم/ مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم

۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۲:۵۱:۵۵
کد خبر: ۱۲۹۹۳۶۲
گل‌محمدی: برای شادی هواداران مان  می جنگیم/ مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر آلومینیوم صحبت های ویژه ای را مطرح کرد/

به گزارش برنا؛  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک حضور یافت و در ابتدا گفت: هر بازی که در پیش داریم هم حساسیت بیشتری خواهد داشت و هم کسب سه امتیازها می‌تواند در نهایت منجر به قهرمانی ما شود. ما به هر صورت با تمام سختی‌هایی که داشتیم توانستیم بالای جدول باشیم و به عنوان یکی از مدعیان اصلی خودمان را مطرح کنیم.

وی افزود: برای رسیدن به این مرحله سختی های زیادی کشیدیم اما این شروع کار است و کار اصلی مان تازه شروع می‌شود و باید با تمرکز و انرژی بیشتر و قوی تر از گذشته کار کنیم. ماموریت سختی را در پیش داریم اما امیدوار هستیم به خاطر انگیزه بالایی که داریم و این انگیزه چیزی نیست جز شاد کردن هواداران خوب مان. تمام سختی‌ها را به خاطرشان تحمل کردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد هواداران این تیم اظهار داشت: از این به بعد هم با تمام وجود برای هواداران می‌جنگیم و بازی در هر صورت راحتی نیست و همه می‌دانیم آلومینیوم تیم راحتی است و به نظر من پدیده لیگ است و می‌توانیم به عنوان یک پدیده از این تیم نام ببریم. بازی رفت مقابل این تیم شکست خوردیم و باید سعی کنیم خیلی بهتر از بازی گذشته باشیم و تمرکز و دوندگی بیشتری را نشان دهیم. مقابل این تیم نباید اشتباه کنیم، اتفاقی که در بازی رفت رخ داد. اشتباه در این بازی می‌تواند منجر به شکست شود و باید کاملا با انرژی باشیم و از فرصت‌ها استفاده خوبی کنیم و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

یحیی درباره وضعیت رضاییان عنوان کرد: در این دو سه تمرینی که از رامین دیدم از نظر بدنی شرایط خوبی داشت و شاید خودم احساس کردم می‌کردم شاید آماده نیاید به تیم ما اما خدا را شکر شرایط بدنی خوبی داشت و قطعا بازیکنی که کیفیت خوب دارد می‌تواند به ما کمک کند. نمی‌شود در مورد ترکیب صحبت کرد اما می‌تواند به ما کمک کند.

او راجع به برگزاری بازی در ساعت ۱۹:۳۰ گفت: ساعت بازی‌ها را نمی‌دانم دلیلش چیست که انقدر دیر اعلام کردند اما خودم زیاد توجهی به این مسئله ندارم و باید تلاش کنیم فردا در آن ساعت با آمادگی کامل وارد بازی شویم.

سرمربی قرمز ها در پاسخ به سوالی  در خصوص خرید بازیکن خارجی توضیح داد: تلاش زیادی انجام می دهیم و بخش زیادی از کار و وقت مان را گذاشتیم تا بازیکن خوب خارجی جذب کنیم. در این مقطع کار راحتی نیست اما تلاش می‌کنیم بازیکن خوبی را جذب کنیم.

گل‌محمدی در خصوص وضعیت آل‌کثیر نیز گفت: در مورد عیسی زیاد صحبت شده و باید زمان بگذرد تا ببینیم وضعیت آل کثیر چگونه خواهد بود و خودش و پزشکان چه تصمیمی میگیرند.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز