نکونام: شناخت کافی از تیم مس رفسنجان داریم

۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۲۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۹۹۴۰۸
نکونام: شناخت کافی از تیم مس رفسنجان داریم
جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان در مورد این دیدار صحبت کرد.

به گزارش برنا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر مس رفسنجان گفت: از تیم خوب مس رفسنجان شناخت کافی داریم. به هر حال با دیدن بازی‌هایی که انجام داده‌اند، توانستیم نقاط ضعف و قدرتشان را شناسایی کنیم. تیم خوب و قابل احترامی هستند. مخصوصا در بخش هجومی که خیلی خوب و عالی کار کرده‌اند. با توجه برنامه‌ریزی که برای حضور در لیگ برتر از سه سال قبل داشته‌اند و پس از آن نیز با توجه به ثباتی که در برنامه‌ریزی، کار و هزینه‌ای که برای تیمشان انجام می دهند، تیم قابل احترامی هستند. امیدوارم این روند را همینطور ادامه داده و موفق باشند.

سرمربی فولاد اضافه کرد: در بحث فنی نیز می‌دانیم که تیم مس رفسنجان زمانی که بازی مستقیم انجام می‌دهند، بازیکنان خط حمله آنها خطرناک هستند و باید بتوانیم نفرات خط حمله آنها را کنترل کنیم و در ادامه بتوانیم از نقاط ضعفی که از آنها شناسایی کرده‌ایم، به این تیم ضربه بزنیم.

وی ادامه داد: بازی فردا برای هر دو تیم، سخت است و می‌دانیم که آنجا باید با چه برنامه و ایده‌ای بازی کنیم. قطعا برای هر دو تیم، دیدار سختی خواهد بود. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و عملکرد خوب، بتوانیم دست پر از سرچشمه برگردیم.

نکونام در پایان گفت: این باعث ناراحتی است که مس رفسنجان با این امکانات و این بستری که فراهم کرده‌اند، استادیوم‌شان آماده نیست و نمی‌توانند در شهر خودشان میزبان باشند. امیدوارم این مشکل نیز زودتر حل شود تا با خیال راحت و میزبانی بهتر در خدمت تیم‌های دیگر باشند

انتهای پیام // 

نظر شما