خطیبی: تیمِ گل‌محمدی از نظر فوتبالی جزو بهترین‌هاست

۱۴۰۰/۱۱/۲۸ - ۱۴:۳۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۹۹۴۱۰
خطیبی: تیمِ گل‌محمدی از نظر فوتبالی جزو بهترین‌هاست
سرمربی آلومینیوم در نشست خبری تیمش قبل از دیدار برابر پرسپولیس در خصوص این دیدار صحبت کرد.

به گزارش برنا؛ سرمربی آلومینیوم گفت: تیم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی، در این چند هفته اخیر به غیر از سوپرجام که در آن بازی هم فوق‌العاده کار کردند، شکل خیلی خوبی گرفتند و نتایج آنها خوب است. 

رسول خطیبی تصریح کرد: پرسپولیس از نظر فوتبالی جزو بهترین‌های ایران است، اما ما هم آلومینیوم هستیم و این توانایی را در بازیکنانم می‌بینم که مانند بازی رفت کار بزرگی انجام دهند.

وی افزود: بازیکنانم انگیزه بالایی دارند. طبق برنامه‌هایی که داریم، شاهد یک بازی خوب از آلومینیوم خواهیم بود و درباره امتیازگیری هم هر تیمی بهتر از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده است و امیدوارم آن تیم ما باشیم.

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد:  در بازی رفت پیروز شدیم و بازیکنان ما فوق‌العاده بودند و این باور را دارند که باز هم می‌توانند این کار را انجام دهند، اما همانطور که گفتم کار سخت است، چون پرسپولیس این چند وقت، شکل خوبی گرفته است. 

خطیبی گفت: بازیکنان ما توانایی بالایی دارند و قطعاً می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. به این باور دارم که بازیکنان آلومینیوم فردا یکی از بهترین بازی‌های لیگ را انجام می‌دهند. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند شود و تماشاگرانی که در خانه از تلویزیون بازی را می‌بینند، لذت ببرند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز