پرویز برومند در گفت‌وگو با برنا

استقلال نقطه ضعفی ندارد/ مهدی‌پور ستاره امسال است

۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۹۹۹۸۸
استقلال نقطه ضعفی ندارد/ مهدی‌پور ستاره امسال است
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال روند خوبی دارد و می‌تواند در صورت ادامه دادن به آن، قهرمان لیگ برتر هم شود.

پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره روند استقلال اظهار داشت: روند استقلال مانند قبل است و با کسب برد در هفته های گوناگون طی می‌شود. به نظرم این بردها و ذهنیت می‌تواند یک اتفاق خوب باشد. امیدوارم که روند همینگونه خوب ادامه پیدا کند و استقلال در بازی‌هایش برنده از زمین خارج شود.

وی درباره اینکه منتقدین می‌گویند استقلال آنچنان نمایش درخشانی نشان نمی‌دهد، گفت: شما به دیگر تیم‌ها نگاه کنید. آن‌ها هم آنچنان فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی ارائه نمی‌دهند. فوتبال آن‌ها هم چندان هیجان‌انگیز نیست.

دروازه‌بان اسبق آبی‌ها در دهه 70 و 80 درباره وضعیت قفس توری این تیم در رقابت‌های امسال عنوان کرد: فکر می‌کنم در ماجرای مظاهری می‌توانست مدیریت بهتری انجام شود و او را در استقلال حفظ کنند. مظاهری در این 2 هفته برای سپاهان خوب کار کرده و حداقل می‌شد با جلوگیری از خروج مظاهری، رقبا را قوی نکرد و دیگر دروازه‌بان‌های تیم هم نمایش خوبی داشته‌اند.

برومند درباره نقاط ضعف و قوت استقلال گفت: باید بر اساس تفکرات مربی، نمایش‌ها را ارزیابی کرد. باید بدانیم مربی از تیمش چه می‌‌خواهد. فکر می‌کنم استقلال نقطه ضعف خاصی ندارد. شاید اصلا استقلال برنامه‌اش این است که هافبک‌ها گل بزنند اما مهاجمین فقط فضاسازی کنند. من کنار تیم نیستم که این مسئله را متوجه شوم. ما تاکتیک‌ها را جزء به جزء نمی‌دانیم و نمی‌توانیم قضاوت کنیم. مهم نتیجه است که چه با رضایت و چه بی رضایت و با انتقادات و چه بی‌انتقادات کسب شده و این اتفاق بسیار خوشایندی است زیرا هواداران خوشحال هستند.

برومند درباره انتخاب یک ستاره از بازیکنان نیز گفت: به نظر بنده مهدی پور ستاره امسال است. ارسلان مطهری هر زمان به زمین آمده مفید بوده و یزدانی هم به استقلال در راه کسب امتیازات بسیار کمک کرده است. همه این‌ها دست به دست هم دادند تا شاگردان مجیدی تا به امروز نتایج خوبی بگیرند.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی درباره مدعیان قهرمانی تصریح کرد:‌ برای انتخاب مدعیان اصلی نباید زود قضاوت کرد. هنوز زود است و به نظرم 2 یا 3 هفته دیگر باید صبر کرد. اعتقاد دارم حتی اختلاف امتیاز 10 امتیازی در نیم فصل دوم قابل جبران است. به آینده استقلال امیدوار هستم. امیدوار هستم که این روند حفظ و تیم قهرمان شود زیرا هواداران بعد از سال‌ ها از این بابت شادمان خواهند شد.

انتهای پیام//

نظر شما