بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از اردوی ملی‌پوشان رده پایه بوکس

۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۰۰۵۳۹
بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از اردوی ملی‌پوشان رده پایه بوکس
دکتر بنیامین شکوه‌فر عصر امروز از تمرینات تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کردند.

به گزارش برنا، تمرین تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس ایران، عصر امروز(یکشنبه) با حضور دکتر بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی، دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و محمدرضا ترمیمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون بوکس برگزار شد.

در این دیدار دکتر بنیامین شکوه‌فر با آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان نوجوانان و جوانان بوکس ایران، اظهار داشت: در اردوی حاضر شدم تا سلام و آرزوی موفقیت دکتر حمید سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان را به شما برسانم. دکتر سجادی آرزو کردند از مسابقات قهرمانی آسیا دست پر بازگردید و باعث افتخار کشورمان باشید. هر کدام از ملی‌پوشان که روی  سکوی قهرمانی قرار بگیرد و پرچم کشورمان را به اهتزاز دربیاورد، مایه افتخار و مباهات کشور و ما خواهد بود. به توانمندی و تلاش شما افتخار می‌کنیم و از سختی‌هایی که می‌کشید،  آکاه هستیم.

معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات رئیس فدراسیون بوکس گفت: آقای ثوری واقعا برای بوکس زحمت می‌کشد و پیگیرهای ایشان در بین روئسای فدراسیون‌ها بی‌نظیری است. امروز کل وزارت ورزش و جوانان در کنار ایشان هستند تا بوکس کشورمان موفق باشد و پرچم کشور را به اهتزاز دربیاورد. 

 

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز