خداحافظی سرپرست تیم ملی پس از ۱۱ ماه

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۰۱۴۰۰
خداحافظی سرپرست تیم ملی پس از ۱۱ ماه
«مجتبی خورشیدی» با انتشار بیانیه‌ای، پایان کار خود در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرپرست را اعلام کرد.

به گزارش برنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بعد از برگزاری جلسه‌ای با میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از سمت خود کناره‌گیری کرد. او ۱۱ ماه سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بود.

 بخشی از   این بیانیه به شرح زیر است:

خداوند بلند مرتبه را شکر و سپاس می‌گویم که بر بنده منت نهاد مدت ۱۱ ماه به عنوان سرپرست در خدمت تیم ملی فوتبال ایران باشم.در انجام این ماموریت مهم ، الطاف فراوانی ازطرف دوستان نازنین نصیب بنده شد که جای تشکر و قدردانی خالصانه دارد.

البته بدون در نظر گرفتن سوابق اینجانب، انتقادات بسیاری نیز با انتخاب من صورت پذیرفت؛ که باز هم وظیفه خود می‌دانم از این عزیزان منتقد هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم چراکه انگیزه‌ام را برای ادامه کار، جبران نقاط ضعف و اثبات خیلی چیزها فزونی بخشید و همینطور برایم زمینه تمرین خویشتن داری را فراهم آورد.

 در این مدت که افتخار فعالیت با عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رابرعهده داشتم، ۱۰ اردو برگزار کردیم که در هر مرحله حدود حدود ۶۰نفر حضور داشتند. بنده تمام تلاش خود را کردم تا به عنوان مدیرتیم ملی اردوها را به بهترین شکل اداره و از لحاظ لجستیکی و پشتیبانی وظیفه‌ام را با وجود مشکلات مختلفی که وجود داشت با کمترین نقص انجام بدهم تا تیم ملی با آمادگی کامل مقابل رقبای قدرت‌مند خود قرار بگیرد.

لذا امیدوارم ملت شریف ایران، بازیکنان قهرمان و افتخار آفرین تیم ملی، بزرگان فوتبال ایران و پیشکسوتان عزیز که  همیشه خود را شاگرد کوچک آنها می‌دانم به بنده با توجه به نتایج بدست آمده نمره قبولی بدهندوجامعه فوتبال هم هر کم و کاستی که وجودداشت را بر ما ببخشد.

 

 بر خود واجب می‌دانم تا بدین طریق از همه عزیزان حاضر در اردوهای شبانه روزی تیم ملی که به بنده کمک کردند طلب بخشش و حلالیت کنم. در پایان از پروردگار متعال برای سربلندی و موفقیت تیم ملی در ادامه رقابت های مقدماتی و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.

 مجتبی خورشیدی

۴ اسفند ۱۴۰۰"

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز