پیروزی ارزشمند پیکانی‌ها در راند اول پلی‌آف

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۳۰۱۴۱۹
پیروزی ارزشمند پیکانی‌ها در  راند اول پلی‌آف
تیم پیکان تهران در نخستین مسابقه مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان سال 1400 با نمایشی زیبا از والیبال موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا تنها یک برد دیگر برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی نیاز داشته باشد.

به گزارش برنا، مرحله نخست پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از سوم تا هشتم اسفندماه با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان پیگیری می‌شود.

دور رفت مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ برتر مردان سه‌شنبه و چهارشنبه (سوم و چهارم اسفندماه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود و در نخستین مسابقه که از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز (سه‌شنبه) شروع شد، تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند.

خودروسازان تهرانی درحالی مقابل نماینده ارومیه قرار گرفتند که پیش‌تر و در هفته‌های نهم و بیست‌ودوم مرحله گروهی در دو مسابقه پنج سته فاتح میدان شده بودند.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا ضمن کسب سومین برد متوالی برابر شهرداری ارومیه در لیگ برتر سال 1400، گام مهمی برای صعود به دیدار مرحله نیمه‌نهایی برداشته باشند.

تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 نتیجه را واگذار کرد تا امیدش برای بقا در این رقابت‌ها به نتیجه دیدارهای دوم (پنجم اسفند) و سوم (هفتم اسفند) باشد.

تیم پیکان در پایان مرحله گروهی با کسب 16 برد و 48 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته بود و شهرداری ارومیه نیز با  16 برد و 47 امتیاز، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده بود.

محمدحسن خوشدل و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که 93 دقیقه طول کشید.

داود نافعی، میثم پارسه و مسعود یزدان‌پناه نیز به ترتیب به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم والیبال پیکان با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم پنج عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت‌ها دارد. پیکانی‌ها عنوان سومی جهان و قهرمانی باشگاه‌های آسیا را نیز در گنجینه افتخارات خود دارند.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پاس گرگان در دومین مسابقه امروز و از دقایقی دیگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز