تندروان: تمرکزمان بهم‌ریخت/شهرداری ارومیه در بازی دوم قطعا متفاوت خواهد بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۰۱۴۳۸
تندروان: تمرکزمان بهم‌ریخت/شهرداری ارومیه در بازی دوم قطعا متفاوت خواهد بود
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر این‌که اصلا تصور چنین شکستی برابر پیکان را نداشتیم، گفت: صبوری نکردیم و تمرکزمان بهم‌ریخت، اما در بازی دوم قطعا متفاوت خواهیم بود.

به گزارش برنا؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران متحمل شکست شد.

محمدرضا تندروان با اشاره به برنامه‌‌های تیمش پیش از رویارویی با پیکان، گفت: اصلا تصور چنین شکستی را نداشتیم. طی چند روز گذشته برای این بازی کاملا برنامه‌ریزی و تمرین کرده بودیم ولی در جریان بازی تیم حریف بسیار منسجم‌تر روی نقشه‌هایشان جلو رفتند.

سرمربی شهرداری ارومیه در تشریح دلایل شکست این تیم، افزود: تمرکز تیم بهم خورد و شاید اگر صبوری می‌کردیم، می‌توانستیم عقب‌نشینی حریف را ببینیم اما این کار را نکردیم. در طول مسابقه از نظر ذهنی بازی را تمام شده دیدیم؛ حتی در ست دوم و سوم.

وی درخصوص بازی دوم دو تیم افزود: طی دو روز آینده باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که تیم منسجم‌تر و جنگنده‌تر در زمین حاضر شود. مباحث فنی شاید مرحله دوم ماجراست. در وهله اول باید جنگندگی را دوباره به تیم برگردانید تا بازیکنان به خاطر بیاورند که درتمرینات چقدر عالی عمل کرده بودند. قطعا بازی دوم، بازی متفاوتی خواهد شد. امیدوارم جبران کنیم و تقابل را به بازی سوم بکشانیم. 

انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز