غلامرضا دباغیان در گفت‌وگو با برنا

ملی‌پوشان کاراته به خط قرمزها احترام نگذاشتند/ برخی فراموش کردند اگر به شهرت رسیدند از هزینه مردم بوده است

۱۴۰۰/۱۲/۰۶ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۱۸۷۹
ملی‌پوشان کاراته به خط قرمزها احترام نگذاشتند/ برخی فراموش کردند اگر به شهرت رسیدند از هزینه مردم بوده است
سرمربی سابق تیم‌ ملی کاراته گفت: برخی فراموش کردند اگر حالا به شهرتی هم رسیدند از هزینه مردم بوده است.

غلامرضا دباغیان، سرمربی سابق تیم‌ ملی کاراته، درباره حضور تعدادی از ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های کاراته وان فجیره و اجرای کومیته نمایشی در جریان رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به اینکه فدراسیون هیچ اعزامی نداشته پاسخگوی اصلی در این زمینه خود ورزشکارانی هستند که چنین اقدامی را انجام دادند. حالا اینکه چرا قهرمانان ما دست به انجام کارهای نمایشی زدند واقعا برای من هم نامشخص است. البته قضاوتی نمی‌کنم اما شاید بهتر بود وقتی سرمربی تیم‌ ملی در کنارشان بوده تیم را بهتر راهنمایی می‌کرده تا شاهد این اتفاق نباشیم.

وی افزود: ولی هرچه هست کار درستی نبوده به هر دلیل فدراسیون تصمیم گرفته برای رویدادی تیمی را اعزام نکند، ورزشکار و مربی هم باید به قوانین و تصمیمات فدراسیون احترام بگذارند. قهرمانان نباید فراموش کنند که اگر حالا به شهرت رسیدند و یا روی سکوی قهرمانی ایستادند با حمایت مالی فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان و از همه مهم‌تر از هزینه ملت بوده است. ملی پوشان ما خط قرمزها را رد کردند و این اصلا زیبا نیست.

دباغیان در مورد عدم اعزام تیم اینگونه توضیح داد: در این زمینه فدراسیون باید پاسخگو باشد. اگر اعزامی انجام نشده حتما دلایل خودش را دارد. تصمیم برای اعزام تیم یا در کمیته فنی بررسی می‌شود، یا در هیات رئیسه فدراسیون و یا در نهایت وزارت ورزش و جوانان و حالا به هر دلیلی تیم اعزام نشده نباید قوانین را زیر پا بگذاریم. از دید من تیم ایران در گذشته هم کاراته وان های زیادی را شرکت می کرد که واقعا بیش از حد بود به قول طباطبایی کاراته در دوره‌ای در طول 22 ماه به 24 کاراته وان اعزام شده که شاید این تعداد حضور ضروری نبوده است. اینبار هم شاید صلاح نبوده و فدراسیون هم موظف است تابع قوانین بالا دستی باشد.

عضو کمیته فنی فدراسیون درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو گفت: اجازه بدهید در این رابطه نظرم را رسانه‌ای نکنم. بشخصه با طباطبایی صحبت کردم و یکسری مسائل است که بهتر است خصوصی مطرح شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز