رغبتی: سیاست کلی اعضای ستاد حمایت همه‌جانبه از توسعه ورزش بانوان است/ طرح اولیه البسه کاروان‌های ایران مورد تایید قرار گرفت

۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۳۰۲۸۷۹
رغبتی: سیاست کلی اعضای ستاد حمایت همه‌جانبه از توسعه ورزش بانوان است/ طرح اولیه البسه کاروان‌های ایران مورد تایید قرار گرفت
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح اولیه البسه کاروان مورد استقبال و تایید قرار گرفت و قرار شد جزییات فنی بیشتر البسه و طرح‌ها در جلسات بعد مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان درخصوص برگزاری جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی اظهار داشت: در این نشست که به ریاست دکتر سجادی برگزار شد در خصوص سه رویداد بازی‌های آسیایی هانگژو، بازی‌های کشورهای اسلامی و المپیک ناشنوایان صحبت شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بازی‌های کشورهای اسلامی مردادماه در ترکیه و المپیک ناشنوایان اردیبهشت‌ماه 1401 در برزیل برگزار می‌شود و همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش داریم در این جلسه درخصوص کلیت طرح البسه ورزشکاران صحبت شد.

رغبتی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست اعضای ستاد موافقت کردند چند تیم بانوان به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام شوند که سرپرست کاروان درخصوص تیم‌های حاضر توضیحات تکمیلی را خواهد داد. سیاست کلی اعضای این ستاد حمایت همه‌جانبه از توسعه ورزش بانوان است.

وی افزود: طرح اولیه البسه کاروان مورد استقبال و تایید قرار گرفت و قرار شد جزییات فنی بیشتر البسه و طرح‌ها در جلسات بعد مورد بررسی قرار بگیرد. قرار است البسه انتخاب شده در سال آینده برای رویدادهای پیش‌رو به صورت مشترک مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت وزارت درباره المپیک ناشنوایان اظهار داشت: با حضور تیشه‌گران رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در این جلسه درخصوص مشکل ویزا و اعزام ورزشکاران به المپیک ناشنوایان تصمیمات خوبی اتخاذ شد. مقرر شد برای تسهیل شدن روادید ورزشکاران اعزامی به المپیک دیداری با سفیر برزیل داشته باشیم و صحبت‌های در خصوص حمایت مالی از کاروان ناشنوایان مطرح شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز