علی چینی در گفت‌وگو با برنا

بازیکنان استقلال دچار غرور نشوند/ ماجرای خصوصی‌سازی باید از جایی استارت می‌خورد

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۳۳۳۴
بازیکنان استقلال دچار غرور نشوند/ ماجرای خصوصی‌سازی باید از جایی استارت می‌خورد
علی چینی اعتقاد دارد بالاخره باید ماجرای خصوصی سازی از جایی شروع می‌شد و حالا که قدم اول برداشته شده، امیدواری‌هایی در این زمینه وجود دارد.

علی چینی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره وضعیت خود اظهار داشت: در مدتی که بیمار بودم مردم همه دعا کردند و از آن‌ها ممنونم. دست همه را می‌بوسم. چه هم‌تیمی‌ها و هواداران. 50 درصد کلیه را از دست داده‌ام و درگیر معالجه هستم تا منجر به پیوند نشود. مردم واقعا لطف داشتند. آقایان آجرلو، نامداری، نوری، همه و همه بودند. از آن‌ها ممنونم.

وی درباره درباره خصوصی‌‌سازی گفت: باید از جایی استارت می‌خورد و سردار آجرلو بالاخره آن را شروع کرد. اگر کار اصولی انجام شود آینده بسیار خوبی برای استقلال و پرسپولیس در پیش خواهد بود. امسال استقلال و پرسپولیس را در بازی‌های آسیایی نداریم و AFC ما را ملزم کرده این کار انجام شده. این بار مسئولین متوجه شدند مماشات و شوخی در کار نیست. مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا گفتند هر چقدر بزرگ هستید باید قانون را رعایت کنید.

پیشکسوت آبی‌پوشان در در ادامه درباره شیوه اختصاص دادن سهام به پیشکسوتان و هواداران افزود: اینکه 10 درصد به ما اختصاص داده شده، از حیطه کاری من خارج است. خودشان باید بررسی کنند که این درصد کم است یا خوب. من همین شروع کار را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم و اختصاص 10 درصد به مردم و پیشکسوتان را یک شروع مناسب می‌خوانم. خالی بودن صندلی‌ها در مراسم روز شنبه؟ بیشتر افراد درگیرند. برخی درگیر تیم‌های خود هستند و برخی در شهرستان زندگی می‌کنند. در همین جمع از هر قشری داشتیم و همه نماینده بودیم.

چینی درباره وضعیت فنی آبی‌ها عنوان کرد: استقلال امسال تیم متفاوتی است و بهترین‌ها را دارد. بهترین خط دفاع،‌ کلین شیت و هر رکوردی به نام استقلال ثبت شده. برخی می‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند اما باید بگویم اصلا به زیبایی امتیاز نمی‌دهند. اینترمیلان با همین روش قهرمان اروپا شد و این سبک هم برای خود جواب می‌دهد.

وی در پایان گفت: در 10 هفته پیش رو 30 امتیاز وجود دارد. در این میان می‌توان به تیم‌هایی که می‌توانند به رتبه‌های بالا برسند اشاره کرد. درست است که فاصله سوم تا صدر اختلاف امتیاز زیادی دارد اما در فوتبال با 3 بازی می‌توان ناگهان صعود کرد. از رده هفتم و هشتم هم می‌توانند صعود کنند. بازیکنان استقلال نباید ذره‌ای غرور داشته باشند. هر بازی یک فینال است و باید تا انتها جنگید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز