بهروز سلطانی در گفت‌و‌گو با برنا

آرزو می‌کنم سرخابی‌ها خصوصی شوند/ با کمبود دروازه‌بان ششدانگ مواجه هستیم

۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۳۷۴۵
آرزو می‌کنم سرخابی‌ها خصوصی شوند/ با کمبود دروازه‌بان ششدانگ مواجه هستیم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: امیدوارم جلساتی که درباره خصوصی سازی برگزار می‌شود، خروجی لازم برای نهایی شدن این اتفاق را داشته باشد.

بهروز سلطانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد بحث واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: در گذشته هم صحبت های زیادی در مورد این اتفاق مطرح می شد اما در عمل نتیجه ای نداشت. همه ما امیدوار هستیم این بار به نتیجه گیری لازم در این مباحث برسیم.

وی افزود: ما مشکلات زیرساختی زیادی داریم و باید اول زیرساخت ها را به طور کامل حل کرد تا بتوانیم به این موضوع امیدوار شویم که باشگاهی مثل پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده و به صورت مستقل و خودکفا اداره شود و برای استقلال هم این اتفاق رخ بدهد.

گلر قدیمی و مطرح پرسپولیس و تیم ملی با ابراز خرسندی از وضعیت پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر وضعیت خوبی دارد. در طول فصل این تیم نوسان هایی را داشت که البته این امر در فوتبال طبیعی است. به نظرم پرسپولیس این توان را دارد که در فصل جاری هم قهرمانی را از آن خود کند.

سلطانی با اشاره به مشکل فقر دروازه‌بان در فوتبال ایران به خبرنگار برنا گفت: بارها گفته ام که متاسفانه در حال حاضر فوتبال ایران از فقر دروازه بانی در لیگ برتر رنج می برد و مسئولان باید فضا را برای پرورش و استعدادیابی در این زمینه مهیا کنند. در شرایط فعلی دروازه بان خوب و ششدانگ در لیگ برتر کم داریم.

وی در مورد شرایط حامد لک و انتقاداتی که به او وارد می‌شود، افزود: لک گلر خوبی است اما احساس می کنم انگیزه لازم را ندارد و او نباید روحیه خود را از دست بدهد به اعتقادم حامد توان و پتانسیل این را دارد که پس از بازگشت دوباره به روزهای خوبش حتی به تیم ملی هم دعوت شود. 

انتهای پیام//  

نظر شما