بیانیه استقلال: آقای مهدی، منتظریم!

۱۴۰۰/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۳۰۴۴۳۹
بیانیه استقلال: آقای مهدی، منتظریم!
باشگاه استقلال در یک بیانیه از سازمان لیگ خواسته ساعات بازی‌‌‌های‌شان را تغییر دهند و پس از دیدارهای رقبا به میدان بروند.

به گزارش برنا، رسانه رسمی باشگاه استقلال در رسانه رسمی نوشت: «باشگاه استقلال 11 روز قبل، از سازمان لیگ خواسته بود که عدالت را در تقدم و تأخر مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس رعایت کند.

تیم استقلال 10 بازی از 15 مسابقه نیم‌فصل اول خود را زودتر از تیم پرسپولیس برگزار کرد و سهیل مهدی در تمام هفته‌های نیم‌فصل اول در صحبت‌‌های مختلف با مسئولان باشگاه استقلال تاکید داشت که در دور برگشت مسابقات عدالت برای استقلال اجرا می‌شود و مسابقات تیم هر هفته بعد از مسابقات پرسپولیس انجام می‌شود.

اما اکنون شاهد هستیم که در هفته پیش‌رو، مسابقه استقلال با گل‌گهر زودتر از بازی صنعت‌نفت‌ آبادان با پرسپولیس انجام می‌شود و این برخلاف وعده‌ای است که سازمان لیگ داده بود.

این درخواست قانونی باشگاه استقلال موضوعی نیست که بخواهند آن را به بحث‌های هواداری ارتباط بدهند. با اجرای همین موارد ساده می‌توان نشان داد که نگاه برنامه‌ریزان رنگی نیست و دنبال مناسباتی غیر از قانون و عدالت برای اجرای مسابقات نیستند. باشگاه استقلال در این مورد همچنان منتظر عمل کردن سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات به وعده‌هایش است.»

انتهای پیام//

نظر شما