اوج‌گیری پیکانی‌ها بر فراز آزادی/ شکست سپاهان در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۶:۳۴
کد خبر: ۱۳۰۵۱۸۷
اوج‌گیری پیکانی‌ها بر فراز آزادی/ شکست سپاهان در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
تیم پیکان تهران در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان سال 1400 موفق به شکست فولاد مبارکه سپاهان شد تا برای صعود به دیدار نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد

به گزارش برنا؛ مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از سیزدهم تا هفدهم اسفندماه با حضور چهار تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد پیگیری خواهد شد.

دور رفت مرحله‌نیمه‌نهایی امروز جمعه (13 اسفندماه) با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد که در نخستین مسابقه تیم‌های پیکان تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از ساعت 15:30 دقیقه به مصاف هم رفتند.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در این دیدار موفق به شکست سه بر صفر حریف شدند تا برای صعود به دیدار نهایی لیگ برتر مردان سال 1400 تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.

تیم پیکان در ست نخست عملکرد بسیار خوبی داشت و با امتیاز 25 بر 16 مقتدرانه به پیروزی رسید تا شوک بزرگی به فولاد مبارکه سپاهان وارد کند. شاگردان رحمان محمدی‌راد که در نیم فصل و پایان مرحله گروهی صدرنشین جدول بودند، در ست دوم نمایش بهتری داشتند و برتری خود را تا امتیاز 19 به حریف دیکته کردند، اما در نهایت باز پیکانی‌ها 25 بر 21 در این ست فاتح میدان شدند تا دو بر صفر از نظر ست شماری پیش بیافتند.

در ست سوم نیز ابتدا سپاهان پیش افتاد اما پیکانی‌ها با تلاش مضاعف در امتیاز 11 بازی را به تساوی کشاندند و در پایان نیز موفق به شکست 26 بر 24 حریف شدند تا در نهایت سه بر صفر و برخلاف پیش‌بینی بسیاری از کارشناسان فاتح این دیدار مهم باشند.

امیر طلوع‌کیان و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 115 دقیقه طول کشید.

وحید پورکاشیان، مرتضی حسن‌علایی و مسعود یزدان‌پناه نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی ایران از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

دو تیم پیکان و سپاهان در مرحله مقدماتی دو بازی داشتند که هر کدام یک برد به دست آوردند و پیکان با این پیروزی در سال 1400 دوبار سپاهان را شکست داده است.

دو تیم پیکان و سپاهان با کسب دو پیروی متوالی مقابل شهرداری ارومیه و پاس گرگان در مرحله نخست پلی‌آف راهی مرحله نیمه‌نهایی شده بودند.

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد از دقایقی دیگر و در دومین مسابقه دور رفت مرحله نیمه‌نهایی در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام // 

نظر شما