مقاومت فاتح جدال نخست کویرنشینان/ ناکامی مدافع عنوان قهرمانی در گام اول

۱۴۰۰/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۰۵۲۱۸
مقاومت فاتح جدال نخست کویرنشینان/ ناکامی مدافع عنوان قهرمانی در گام اول
تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین مسابقه خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان موفق به شکست فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

به گزارش  برنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از سیزدهم تا هفدهم اسفندماه با حضور چهار تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد پیگیری خواهد شد.

دور رفت مرحله‌نیمه‌نهایی امروز جمعه (13 اسفندماه) با برگزاری دو دیدار پیگیری  شد که تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد به مصاف هم رفتند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا نخستین گام را مسیر صعود به دیدار نهایی را محکم برداشته باشد.

محمد ابراهیم‌زاده و حسین پورکاشیان ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 95 دقیقه طول کشید.

مرتضی اکرمی، اصغر میرزایی و مهدی نویدی نیز تیم قضاوت کننده این مسابقه بودند که به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک نقش‌آفرینی کردند.

نمایندگان یزد و سیرجان در مرحله گروهی در دو دیدار به مصاف هم رفتند که در هفته هشتم دور رفت تیم فولاد سیرجان با نتیجه سه بر صفر از سد مقاومت شهداب یزد گذشت و در بازی برگشت هفته بیست‌ویکم، یزدی‌ها در رالی پنج‌سته با نتیجه سه بر دو سیرجان را شکست دادند.

بدین ترتیب برد امروز شهدابی‌ها دومین برد این تیم برابر مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر مردان محسوب می‌شود.

در نخستین دیدار امروز هم تیم پیکان تهران سه بر صفر فولاد مبارکه سپاهان را شکست داد تا در مجموع روز خوشی برای فولادی‌های لیگ برتر مردان نباشد.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز