استقلالی‌ها دوباره به هم رسیدند/ دوئل تماشایی در اهواز

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۵۴۷۵
استقلالی‌ها دوباره به هم رسیدند/ دوئل تماشایی در اهواز
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته بیست‌ و یکم با برگزاری بازی‌های مهمی امروز یکشنبه 15 اسفندماه پیگیری می‌شود.

به گزارش برنا؛ بازی های امروز به استثنای تقابل پرسپولیس و استقلال برابر صنعت نفت و گل گهر با حساسیت های بالایی در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در زیر به این دیدارها مرور ویژه ای داریم.

اولین آزمون ساغلام

در اولین بازی از دیدارهای امروز پدیده مشهد و تراکتور از ساعت 14:30 به مصاف هم می روند تا قعرنشین حال حاضر لیگ برتر تقابل ویژه ای را برابر تیم سیزدهم جدول رده بندی داشته باشد. پدیده ای ها که هفته قبل در اصفهان برابر تیم مهدی تارتار بازنده بودند در دیداری خانگی از تراکتوری پذیرایی می کنند که در آخرین بازی خود در این فصل در تبریز برابر سپاهان به تساوی 2 – 2 رضایت دادند. تقابل برابر پدیده که اولین تجربه مربی دوباره ساغلام ترک تبار است می تواند برای سرمربی جدید تراکتور بازی مهمی باشد.

آتش انتقام مس در جان نفت

مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان در دیدار بعدی امروز در حالی در خانه مس به مصاف هم می روند که شاگردان ربیعی پس از نمایش فوتبالی خوب برابر پرسپولیس در آزادی مغلوب شاگردان یحیی گل محمدی شدند تا برای جبران مافات انگیزه زیادی را داشته باشند. این در شرایطی است که فکری و شاگردانش هفته گذشته پس از 7 شکست متوالی موفق شدند در خانه خود از تیم  سخت کوش آلومینیوم یک امتیاز گرفته و پس از هفته ها شکست بالاخره به امتیازی نوبرانه دست پیدا کنند.

پیکان علیه نساجی

شاگردان مجتبی حسینی در تیم پیکان پس از تساوی برابر فجر در شیراز امروز در دیداری خانگی روبروی قرمزهای قائمشهری به میدان می روند تا این دو تیم بازی بیست و یکم خود را در لیگ برتر در فصل جاری پشت سر بگذارند. نساج ها در حالی برای تقابل برابر پیکان در تهران به میدان می روند که در بازی اخیر خود برابر استقلال که در مشهد برگزار شد با درخشش گلر سرشناس خود برابر آبی های تهرانی تساوی ویژه و ارزشمندی را کسب کردند و حالا امیدوار هستند در بازی خارج از خانه خود نتیجه مطلوبی را به دست آورند.

استقلالی‌ها به هم رسیدند

آلومینیوم اراک که در مسجدسلیمان با تساوی بدون گل برابر نفت به کسب حداقل امتیازات بازی بیستم خود در فصل جاری رضایت داد، امروز در دیدار خانگی پذیرای هوادار تهران است. شاگردان رضا عنایتی در بازی اخیرشان برابر تیم پرمهره فولاد در تهران به تساوی دست پیدا کردند تا یک امتیاز خوبی را از این دیدار به اندوخته های قبلی خود اضافه کنند. تقابل خطیبی و عنایتی دو مهاجم اسبق استقلال در این دیدار می تواند نقطه عطفی برای دو سرمربی جوان این تیم ها باشد که برای پیروزی در این بازی انگیزه زیادی دارند.

دوئل تماشایی نکو و تارتار

دیدار فولاد و  ذوب آهن در اهواز می تواند یکی از بازی های ویژه و جالب امروز باشد. دیداری که یک سمت آن جواد نکونام و شاگردانش قرار دارند و در سمت دیگر مهدی تارتار و بازیکنانش. فولادی ها که در نیم فصل دوم نتایج ویژه ای را به دست آورده اند در آخرین بازی خود قبل از مصاف برابر ذوب آهن در تهران برابر شاگردان رضا عنایتی با تساوی بدون گل متوقف شدند. در آن سوی میدان شرایط برای ذوبی ها در هفته قبل متفاوت بود چرا که شاگردان تارتار پس از هفته ها ناکامی بالاخره به پیروزی شیرینی برابر پدیده دست پیدا کرده و نوار ناکامی های اخیرشان را پاره کردند. رویارویی نکونام و تارتار در این بازی بدون شک از جذابیت های ویژه ای برخوردار است.

سپاهان فجر را قربانی می‌کند؟

سپاهان پس از بازگشت دوباره نویدکیا به نیمکت زردهای اصفهانی در تبریز در مصاف با تراکتور به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 – 2 دست پیدا نکردند و از سفر به تبریز به کسب یک امتیاز قناعت کردند تا با تساوی دیگر یک گام دیگر از کورس بالانشینان برای قهرمانی دور شوند. در هفته  بیست و یکم زردهای اصفهانی در حالی از کاکوهای شیرازی در دیار نصف چهان پذیرایی می کنند که هرچند فجری ها با گل ثانیه های پایانی برابر پیکان از شکست خانگی فرار کردند اما این یک امتیاز هم نتوانست شیرازی ها را از جمع فانوس به دستان پایین جدول دور کند. حالا باید منتظر ماند و دید فجر می تواند در اصفهان برابر سپاهان امتیازی کسب کند یا این که شاگردان نویدکیا پیروزی ویژه ای را در اصفهان کسب خواهند کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز