منصوریان: می‌توانیم یک روز خوب مقابل پرسپولیس داشته باشیم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۳:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۵۶۸۹
منصوریان: می‌توانیم یک روز خوب مقابل پرسپولیس داشته باشیم
منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت : بین بازیکنان من و پرسپولیس فرقی نیست

 به گزارش برنا؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت:امیدوارم فردا یک بازی بسیار زیبا و خیلی خوب داشته باشیم و امیدوارم از نظر فنی و تاکتیکی نظر هواداران خوب آبادانی و فوتبال دوست ایران را جلب کنیم. زمین ما اجازه می دهد که دو تیم فوتبال بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط ممکن هستیم زیرا شرایط پرسپولیس را برای بازیکنان آنالیز کرده ایم و بازیکنانم می دانند که بازی فردا و هفته آینده مقابل استقلال می‌تواند یکی از بهترین و مهمترین بازی‌هایشان باشد زیرا کاملاً در ویترین فوتبال ایران دیده می شوند. 

وی عنوان کرد: از تیم یحیی گل محمدی شناخت داریم و برای بازیکنان‌مان کلاس های تئوری فنی جهت آگاهی آن ها گذاشتیم. اگر فردا در کمترین زمان ممکن کمترین اشتباه را انجام دهیم و اشتباهات فردی‌مان انگشت شمار باشد می‌توانیم یک روز خوب مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

منصوریان تاکید کرد: در طول هفته سعی کردیم به بازیکنان مان بگوییم بین شما و بازیکنان پرسپولیس و سایر تیم ها هیچ فرقی نیست و این شما هستید که در آینده در استقلال و پرسپولیس و تیم های بزرگ فوتبال بازی می کنید. بازیکنان فردا باید بتوانند از آقایی و اعتبارشان دفاع کنند.

انتهای پیام // 

نظر شما