خاندوزی: امیدوارم روند خصوصی سازی سرخابی‌ها به خوبی طی شود

۱۴۰۰/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۶:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۶۷۴۲
خاندوزی: امیدوارم روند خصوصی سازی سرخابی‌ها به خوبی طی شود
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: واگذاری مالکیت باشگاه‌ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهره‌وری، شفافیت و حرفه‌ای شدن است.

به گزارش برنا؛ سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، در جشن واگذاری سرخابی‌ها اظهار کرد: پیش از این‌ که مسئولیت بگیریم، همیشه درباره خصوصی‌سازی حرف می‌زدیم که مطلوب‌ است تا ما این دو سرمایه ملی را به دامن مالکان حقیقی‌شان برمی‌گردانیم. برای محدودیت‌هایی که تاکنون بر این باشگاه‌ها اعمال شده نیازمند خصوصی‌سازی هستیم و امیدوارم امور دو باشگاه به بهترین شکل جلو برود.

وی افزود: واگذاری مالکیت باشگاه‌ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهره‌وری، شفافیت و حرفه‌ای شدن است. مقصد اینهاست و این راه را طی می‌کنیم تا ۵ سال آتی ساختار مدیریتی این دو باشگاه اصلاح شود. این واگذاری آنجا به هدف غایی‌اش می‌رسد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: از جهت این که شاهد خروجی و برون‌داد اقتصادی ورزش باشیم، با این خصوصی‌سازی موافقیم و در ابتدای راه هستیم. امیدواریم این خواست بزرگ پس از ۱۵ اسفند هم با مدیریت آقای سجادی تداوم یابد و اولین استثنای مبارک شکل بگیرد تا دیگر رهاسازی رخ ندهد. با یک فرآیند چند ساله دوران گذار مواجه هستیم و باید پس از این دوران با یک دوران شکوفایی مواجه شویم. مستلزم این هستیم که این قدم مبارک ادامه یابد و شاهد به ثمر نشستن این میوه شیرین باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز