علیپور: برای دبیر احترام قائلم/ هیات اجرایی مجوز گرفت

۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۰:۵۸
کد خبر: ۱۳۰۷۱۵۷
علیپور: برای دبیر احترام قائلم/ هیات اجرایی مجوز گرفت
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: برای علیرضا دبیر احترام قائلم و در مجامع بحث وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد علیپور در مورد چالش‌های مجمع کمیته ملی المپیک با علیرضا دبیر گفت: علیرضا دبیر قهرمان المپیک و بسیار آدم بزرگی است. شخصا برای او احترام بخصوصی قائلم. بیش از ۲۵ سال است او را می‌شناسم. برای ورزش ایران در عرصه‌های بین‌المللی خیلی زحمت کشید. او مدال المپیک دارد و باارزش است.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: باید در مجامع چالش باشد. مگر می‌شود در مجمعی بنشینی و یک نفر بگوید بقیه تایید کنند. این موضوع وجود ندارد. در مجمع بحث وجود دارد. بحث‌ها هم اداری، اساسنامه‌ای و قانونی بود. بحث شخصی و خصوصی کسی نداشت. بحث و رای‌گیری کردیم و در نهایت تصمیمی که جمع گرفت به آن احترام گذاشتیم.

وی در ادامه گفت: برای شخص دبیر احترام قائلم. زمانی که روی تشک می‌رفت من کنار تشک بودم و کشتی‌های او را دیده‌ام و لذت بردم. برای ایران افتخارآور بوده است. دوست خوب من است اما اینجا بحث اساسنامه‌ای و مجمع بود. چیزی که جمع تصمیم گرفت باید همه به آن احترام بگذاریم و اجرا کنیم.

علیپور در خصوص مجوز گرفتن هیات اجرایی از مجمع و ادامه فعالیتش گفت‌: بله مجوز گرفت. البته آقای صالحی‌امیری هستند و در این خصوص از او بپرسید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز