محمد نیک سیرت در گفت‌وگو با برنا

استقلال به خودباوری رسیده است/ تیم منصوریان شرایط خوبی دارد

۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۷۶۴۴
استقلال به خودباوری رسیده است/ تیم منصوریان شرایط خوبی دارد
پیشکسوت استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال تهران از لحاظ فنی اوضاع بهتری نسبت نفت دارد.

محمد نیک سیرت، بازیکن پیشین استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: از لحاظ فنی باید بگویم استقلال فوتبال خوبی انجام می‌دهد و نتیجه اش را هم می‌‌گیرد. شرایط استقلال در مسیر درستی است و به یک ثبات تاکتیکی رسیده. با تغییراتی که در خط دفاع به وجود آمد  و جدا شدن برخی بازیکنان خط حمله شاید برخی رقبا انتظار داشتند این تیم دچار مشکل شود اما در قالب ساختار همه درست کار کردند و چه در خط دفاعی و چه در خط حمله، بازیکنان خوب کار کردند. این تیم به یک خودباوری خوب رسیده که می‌تواند باعث رقم زده شدن اتفاقاتی خوب شود. امیدوارم این مسئله را به چشم ببینیم و آبی ها قهرمانی به دست بیاورند.

پیشکسوت آبی‌ها درباره بازی مقابل صنعت نفت گفت: به نظر من تیم منصوریان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد اما استقلال از لحاظ فنی اوضاع بهتری دارد. با یک تحلیل و آنالیز خوب از شرایط نفتی‌ها استقلال می تواند در این بازی برنده شود. صنعت نفت پرسپولیس را شکست داد و بردی خوب به دست آورد اما آبی‌ها توانایی شکست حریف را دارند.

نیک سیرت درباره احتمال دست به عصا بازی کردن بازیکنان پیش از دربی گفت: شرایط استقلال در حال حاضر طوری نیست که بازیکنان آن گونه به میدان بروند تا مراقب دربی باشند. فاصله پرسپولیس با استقلال آنقدر زیاد نیست و غفلت می‌تواند موجب اتفاق بد شود. فکر نمی‌کنم اخطاری‌های زیادی داشته باشد

وی درباره رضایت خود از عملکرد آبی‌های تهرانی افزود: استقلال از نظر نتیجه امسال من را راضی کرده و هواداران را ذوق زده. از این بابت خوشحالم. استقلال امسال از لحاظ فنی بازیکنانی با کیفیت دارد و آن‌ها حسابی به استقلال کمک کرده اند. کادر فنی توانایی‌های خوبی دارد اما بازیکنان هم خوب توانسته اند در سیستم جا بیفتند و عاقبتش شده صدرنشینی. شاید به زیبایی فوتبال استقلال انتقاد وارد باشد اما نکات مثبت در این تیم وجود دارد چون ساختار دفاعی.

نیک سیرت در پایان درباره انتخاب بهترین بازیکن لیگ و استقلال تا اینجای فصل گفت: چند سالی است فوتبال‌مان افت کرده و ستاره‌ای به آن شکل در لیگ نمی‌بینیم. چند وقت است که یک مهاجم ششدانگ در فوتبال ظهور نکرده؟ در بین استقلالی‌ها اگر بخواهیم بهترین بازیکنان تا اینجا را مثال بزنم هم از وریا غفوری نام می‌برم و هم از حسین‌زاده. وریا پس از مصدومیت عالی بوده و حسین‌زاده هم آینده دار نشان داده است و برای مجموعه تیم آرزوی موفقیت می کنم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز