به وقت انتقام/ تارتار یقه خطیبی را هم می‌گیرد؟

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۰۷۸۰۰
به وقت انتقام/ تارتار یقه خطیبی را هم می‌گیرد؟
هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز و فردا با برگزاری بازی‌های مهمی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ادامه بازی های لیگ برتر به جز دیدار سرخابی ها برابر حریفان شان، شاهد برگزاری دیدارهای دیگری هستیم که این تقابل ها را در زیر با هم مرور می کنیم:

تارتار یقه خطیبی را هم می‌گیرد؟

شاگردان مهدی تارتار در ذوب آهن پس از پیروزی شیرین برابر فولاد خوزستان در دیدار خانگی پذیرای آلومینیوم اراک خواهند بود. این در حالی است که خطیبی و شاگردانش در بازی اخیرشان در تهران برابر هوادار عنایتی غافلگیر شدند و با شکست یک بر صفر دست خالی به اراک بازگشتند تا تقابل این هفته این دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. دیدار رفت این تیم ها با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

به وقت انتقام!

گل گهر سیرجان پس از بازی جنجالی برابر استقلال و شکست روبروی این تیم و حواشی عجیب و غریب پس از آن، در دیداری خانگی به مصاف پیکان و مجتبی حسینی می رود. گل گهری ها که هنوز به خاطر اتفاقات دیدار برابر استقلال معترض هستند امیدوارند در بازی خانگی بتوانند همه امتیازات ممکن را به دست بیاورند. در آن سوی میدان پیکان پس از باخت در خانه روبروی نساجی در اندیشه جبران مافات است و می خواهد به ناکامی های اخیر خود در لیگ برتر پایان دهد. در دور رفت اگرچه گل گهر بازی برابر پیکان را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند اما حکم پر سروصدای کمیته انضباطی برای بازیکن گابنی این تیم در بازی برابر خودروسازان هم اعمال شد تا پیروزی یک بر صفر گل گهر در مستطیل سبز در آن دیدار تبدیل به نتیجه 3 بر صفر کمیته انضباطی به سود پیکانی ها شود.

پیروزها به هم رسیدند

پیروزی خارج از خانه نساجی مازندران برابر پیکان اتفاق خوبی برای شاگردان ساکت الهامی بود تا پس از چند هفته ناکامی برد شیرینی نصیب این تیم شده و با روحیه کار خود را در این فصل دنبال کنند. نساج ها حالا با شرایطی بهتر در دیداری ویژه برابر سپاهان به میدان می روند. سپاهانی ها که در روند بدبیاری قرار داشتند در دیدار اخیر خود روبروی فجرسپاسی در اصفهان با دبل شهریار مغانلو سه امتیاز مهمی را کسب کردند و در تلاش هستند فاصله ایجاد شده تا کورس مدعیان بالای جدولی را کم کنند. دیدار رفت دو تیم در اصفهان با برتری دو بر صفر سپاهانی ها به پایان رسیده بود. دیدار خانگی این هفته نساجی نیز در مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز