نفت قربانی نفت؟!/ پرسپولیس ترسناک‌تر از همیشه

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۰۷۸۲۲
نفت قربانی نفت؟!/ پرسپولیس ترسناک‌تر از همیشه
در ادامه بازی‌های این هفته لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در کورس رقابت در بالای جدول برای تکرار قهرمانی اش در لیگ برتر بد موقعی شکست خورد تا فاصله اش با صدرنشین فعلی جدول رده بندی به عدد 6 برسد، اتفاقی که می تواند شوک ویژه ای را برای شاگردان یحیی گل محمدی ایجاد کند تا در بازی های باقی مانده با قدرت و تلاش بیشتری برابر حریفان قرار بگیرند.

پس از شکست برابر نفت در آبادان و از دست رفتن سه امتیاز ارزشمند برای پرسپولیس، سرخ ها در دیدار خارج از خانه دیگر خود باید در مسجدسلیمان روبروی نفت قرار بگیرند تا انتقام آبادانی ها را از مسجدسلیمانی ها بگیرند و با پیروزی و کسب سه امتیاز کامل از این دیدار خود را برای رویارویی در دربی برابر حریف سنتی آماده کنند، دیداری که می تواند حتی سرنوشت قهرمانی را در این فصل تغییر دهد.

شاگردان یحیی در شرایطی در دیدار ماقبل دربی باید در بازی مهمی روبروی نفت مسجدسلیمان قرار بگیرند که میلاد سرلک، احسان پهلوان و مهدی ترابی سه مهره اصلی پرسپولیس مردان سه اخطاره محسوب می شوند که دریافت اخطار برای این سه بازیکن شاخص، آنها را از حضور در دربی محروم می کند، موضوعی که این ابهام را به وجود می آورد که آیا کادر فنی پرسپولیس برای استفاده از این چهره های شاخص خود در بازی امروز ریسک می کند یا نه؟

در آن سوی میدان، شاگردان محمود فکری در حالی آماده پذیرایی از پرسپولیس هستند که در دیدار رفت و در شرایطی که سکان هدایت نفت برعهده فراز کمالوند بود در آزادی برابر سرخ ها با تک گل مهدی عبدی شکست خوردند و دست خالی به شهر خود بازگشتند. نفتی ها که از هفته دوازدهم به بعد 7 شکست متوالی را در کارنامه داشتند در دو بازی اخیر با تساوی برابر آلومینیوم اراک و مس رفسنجان هرچند به نوار شکست های خود پایان دادند اما هنوز در کسب پیروزی ناکام بوده و باید دید در نهایت در بازی مهم خانگی شان برابر پرسپولیس به چه نتیجه ای دست پیدا خواهند کرد و می توانند از سد پرسپولیس عبور کنند یا اسیر آتش انتقام تیم یحیی گل محمدی خواهند شد.

لازم به ذکر است، دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می شود. با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، علی صفایی، محمدجواد مداح، محمد عطایی و یاسر همرنگ تیم داوری این بازی را تشکیل داده اند. 

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز