کوروش برمک در گفت‌وگو با برنا

پرسپولیس باید جبران مافات کند/ عملکرد تمیروف امیدبخش بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۰۷۹۴۱
پرسپولیس باید جبران مافات کند/ عملکرد تمیروف امیدبخش بود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس باید در بازی امروز پیروز شود.

کوروش برمک، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پس از شکست در آبادان برابر نفت، مهمترین موضوع که می تواند برای پرسپولیس مهم باشد این است که یحیی تیم را با ریکاوری خوبی برای بازی های بعدی اش آماده کند و از نظر روحی و روانی پرسپولیس را به شرایط مطلوبی برساند.

وی افزود: فعلا مهمترین مسئله این است که کادر فنی باید با تمرکز بیشتر برای بازی های بعدی تیم برنامه ریزی داشته باشد و با انتخاب های ایده آل و به دور از مسائل حاشیه ای پرسپولیس را به میدان بفرستد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: دربی را در پیش داریم و از حالا باید تیم را برای آن دیدار آماده کنیم. پس از باخت در آبادان هجمه های زیادی روی بازیکنان به خصوص حامد لک ایجاد شده و این موضوع باید به طور کامل برطرف شود تا همه با روحیه بالا خود را برای جبران آماده کنند.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس توصیه‌ای به کادر فنی داشت و به خبرنگار برنا گفت: من به اعضای کادر فنی پرسپولیس توصیه می کنم در بازی های باقی مانده با دو مهاجم به میدان بروند و با استفاده از زوج تمیروف و عبدی خط آتش تیم را تقویت کنند. استفاده از پرس و دفاع از جلو می تواند خیال پرسپولیس را از کسب پیروزی در بازی های آینده راحت کند.

برمک با اشاره به عملکرد تمیروف مهاجم جدید پرسپولیس تصریح کرد: من بازی او را در بازی اخیر برابر نفت آبادان دیدم و پسندیدم. او مهاجم خوبی به نظر می آید و نکته مثبتی که در آن دیدار دیدم این بود که نشان داده مهاجمی است که علاوه بر موقعیت شناسی، شوتزنی را هم در دستور کار خود دارد و این موضوع می تواند امیدبخش و پوئن مثبتی باشد. تمیروف با گل اول می تواند بیش از پیش با پرسپولیس به هماهنگی بهتری دست پیدا کند.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از بازی پرسپولیس برابر نفت گفت: پرسپولیس نباید به جایگاه این تیم در جدول کاری داشته باشد و باهوش‌تر کار کند. اگر پرسپولیس در فاز تدافعی موفق باشد، با این ساختار هجومی می تواند هر تیمی را قلع و قمع کند. پرسپولیس می‌تواند با یک نمایش خوب در این دیدار، به پیروزی رسیده و خود را برای موفقیت در دربی آماده کند. 

انتهای پیام//

نظر شما