فکری: امیدوارم اشتباهات داوری باعث امتیاز گرفتن تیمی نشود

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۷۹۵۲
فکری: امیدوارم اشتباهات داوری باعث امتیاز گرفتن تیمی نشود
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید امیدوار است دیدار تیمش برابر پرسپولیس تحت‌الشعاع دربی قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (جمعه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان پرسپولس است. محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: با تیم بزرگی بازی داریم که بازیکنان بزرگ و کادر فنی خوبی هم دارد. یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، افشین پیروانی، حمید مطهری و داود فنایی در این تیم هستند که سال‌ها در تیم ملی با آنها همبازی بودم. ما در زمین هم رقابت‌های خوبی داشتیم. امیدواریم در بازی فردا هم شاهد رقابت باشیم و مردم شاهد بازی فنی خوبی باشند.

وی افزود: بازی سخت و سنگینی برای ماست. ما در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و در این بازی سخت هم نتیجه بگیریم.

او درباره نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ و اعتراض به داوری هم گفت: ما به چه کسی نامه بدهیم؟ در خیلی از بازی‌ها اشتباهات داوری علیه ما بود. امیدوارم این بازی که پیش‌بازی دربی است تحت‌الشعاع آن بازی قرار نگیرد. امیدوارم داور اشتباهی نکند که باعث امتیاز گرفتن تیمی بشود. امیدوارم همه فضاها سالم باشد و مردم از بازی لذت ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز