اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن فینال اول شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۰۸۶۷۸
اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن فینال اول شد
امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار نخست فینال لیگ برتر مردان را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» به صورت دو برد از سه مسابقه از امروز (شنبه 21 اسفند) با رقابت‌ دو تیم پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد آغاز شد.

تیم مقاومت شهداب یزد در دیدار نخست فینال موفق به شکست سه بر صفر حریف شد.

امین اسماعیل‌نژاد از تیم مقاومت شهداب یزد با کسب 28 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم پیکان نیز حمزه زرینی با 16 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

بازیکن شماره 18 شهداب (اسماعیل‌نژاد) در دو دیدار دیگر تیم مقاومت در مراحل یک چهارم نهایی (6 اسفند) و نیمه‌نهایی (13 اسفند) امتیازآورترین بازیکن شده بود.

تیم مقاومت شهداب یزد در مجموع ست‌های این مسابقه 80 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 53 پوئن در حمله، 11 امتیاز در دفاع، یک پوئن سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم پیکان بود.

پیکان نیز در این مسابقه در مجموع 70 امتیاز کسب کرد که شامل 46 امتیاز حمله، 10 دفاع، دو پوئن سرویس و 12 امتیاز از اشتباهات بازیکنان نماینده یزد بود.

دیدار دوم فینال ساعت 15 و 30 دقیقه روز دوشنبه 23 اسفند برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، دو تیم روز چهارشنبه 25 اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز