پیکان در کویر یزد گرفتار شد!

۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۳۰۸۶۸۲
پیکان در کویر یزد گرفتار شد!
تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین مسابقه فینال لیگ برتر مردان سال 1400 موفق به شکست پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» به صورت دو برد از سه مسابقه از امروز (شنبه 21 اسفند) با رقابت‌ دو تیم پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد آغاز شد.

دیدار نخست دو تیم از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز شروع شد و مقاومت شهداب یزد سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا پیکان در کویر یزد گرفتار شود.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت شهداب یزد در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا خط و نشان برای پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان کشیده باشند.

یزدی‌ها در ست دوم نیز به بازی زیبای خود ادامه دادند و موفق به شکست پیکان با امتیاز 25 بر 20 شدند تا در آستانه پیروزی در نخستین گام مسیر دشوار قهرمانی قرار گیرند.

تیم پیکان که در دو مرحله یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی حریفان خود را در دو مسابقه متوالی شکست داده بود و بدون شکست راهی دیدار نهایی شده بود، در ست سوم این دیدار نیز 30 بر 28 مغلوب مقاومت شد تا نخستین شکست خود در مرحله پلی‌آف را تجربه کند.

بدین ترتیب تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین گام فینال لیگ برتر سال 1400 به پیروزی دست یافت تا برای بالای سر بردن جام سی‌وپنجم تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.

نادر انصاری و حمید حق‌بین ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 118 دقیقه طول کشید.

کیوان عابدزاده، میثم پارسه و قادر صادقی نیز به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک میهمان ویژه این دیدار بود. عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان نیز از دیگر تماشاگران دیدار نخست فینال لیگ برتر مردان بود.

دیدار دوم فینال روز دوشنبه 23 اسفند برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، دو تیم روز چهارشنبه 25 اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم والیبال پیکان تهران با 19 مدال از جمله 12 مقام قهرمانی، پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان است و در طرف مقابل مقاومت شهداب یزد برای نخستین بار حضور در فینال را تجربه می‌کند.

 انتهای پیام //

 

نظر شما