در گفت‌و‌گو با برنا مطرح شد

واکنش صریح و قاطع داورزنی/ این صحبت‌ها توهم ذهنی آدم‌های مریض است

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۰۹۱۱۳
واکنش صریح و قاطع داورزنی/ این صحبت‌ها توهم ذهنی آدم‌های مریض است
رئیس فدراسیون والیبال به حواشی اخیر در تیم ملی واکنش نشان داد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نهم اسفند سال جاری در حکمی امیر خوش‌خبر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال مردان ایران منصوب کرد. انتصابی که البته با هجمه‌های زیادی همراه شد و برخی انتخاب دوباره او را به نوعی تحمیل به فدراسیون عنوان کردند.

رئیس فدراسیون والیبال، در واکنش به حواشی پیش آمده به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اصلا و ابدا آقای خوش خبر به ما تحمیل نشده است. تمام بحث‌هایی که مطرح شده است فقط توهم ذهنی آدمها است. این افراد به هر ترتیب مریض الحال هستند که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. حرف‌هایی که البته برای ما اهمیتی ندارد. انتخاب آقای خوش خبر بر اساس نظر سرمربی تیم ملی بود و ما می‌خواهیم که این هارمونی، این تعامل بین سرمربی و سرپرست تیم وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: آقای خوش خبر با نظر شخص بهروز عطایی انتخاب شدند. به هر صورت او در 15 سال گذشته به تیم ملی والیبال کمک کرده و کار خودش را به عنوان سرپرست تیم‌ ملی به خوبی بلد است. در مقایسه با دیگر مدیران بسیار حرفه‌ای است و حرفه‌ای رفتار می‌کند.

لازم به ذکر است که خوش خبر در المپیک توکیو 2021 نیز به عنوان سرپرست در تیم ملی فعالیت داشت اما با تغییرات رخ داده در کادر فنی تیم ملی، مصطفی کارخانه به مدت 6 ماه سرپرستی تیم را به عهده گرفت.

انتهای پیام//

نظر شما