​پولادگر: باید همدلی و وفاق سرلوحه اهداف ما باشد

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۳۰۹۱۸۰
​پولادگر: باید همدلی و وفاق سرلوحه اهداف ما باشد
​مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی با حضور سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مراسم اختتامیه چهارهمین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی، با حضور سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، کی سوک لی رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ایران برگزار شد.

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اظهار داشت: به سهم خود خدمت میهمان عالی رتبه و به ویژه پرفسور کی‌سوک‌لی رئیس اتحادیه تکواندو آسیا و استاد کانگ شین چال و همه ورزشکاران، مربیان و داوران خیر مقدم عرض می‌کنم.

پولادگر تصریح کرد: به همه عزیزان و دست‌اندرکاران این رویداد خدا قوت می‌گویم و خوشحالم مثل همیشه این رویدادها با عزت برگزار شد و فرصتی برای تمام ورزشکاران بود تا بر تجربیات خود بیفزایند. از همه عزیزان تشکر می‌کنم و برای همه ورزشکاران در رویدادهای پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که برای تکواندو تاکنون کسب شده و موفقیت‌هایی که در عرصه مختلف به دست آمده شده است و مانند بسیاری از دستاوردهای کشورمان در داخل کمتر دیده شده است و عزت آن در خارج از مرز نمود بیشتری داشته است، به واسطه همدلی و وفاق بوده است‌.

هر جا لطمه خوریم پای منیت‌ها در میان بوده است و منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح دادیم. امیدوارم همدلی و وفاق سرلوحه اهداف ما باشد و با همدلی به سوی موفقیت‌‌های پیش رو حرکت کنیم.

در این مراسم کی‌سوک لی رییس اتحادیه تکواندو آسیا به نمایندگی از دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به واسطه خدمات سیدمحمد پولادگر به تکواندو ایران، لوح یادبودی به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اهدا شد.

همچنین هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ایران نیز با اهدا لوحی از خدمات و تلاش‌های ارزنده سیدمحمد پولادگر در طی سالیان حضور در مسند ریاست فدراسیون تکواندو تقدیر و تشکر کرد.

 انتهای پیام // 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز