محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با برنا

دربی ۹۸ از همیشه حساس‌تر است/ به پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال امیدوارم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۰۹۶۵۹
دربی ۹۸ از همیشه حساس‌تر است/ به پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال امیدوارم
بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: اگر دربی 98 برنده داشته باشد، تیم پیروز شانس زیادی برای فتح جام در پایان فصل دارد.

محمدرضا مامانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد آخرین شرایط پرسپولیس تاکید کرد: در برخی از مقاطع لیگ پرسپولیس در نتیجه گیری دچار نوسان شد ولی همچنان می تواند با کم کردن فاصله اش با صدر جدول به ششمین قهرمانی متوالی خود دست پیدا کند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در حال حاضر با اضافه شدن رامین رضاییان و بازیکنان خارجی اش و بازگشت مصدومان از نظر مهره ای وضعیت خوبی دارد و در شرایطی که دست کادر فنی در مقایسه با چند هفته قبل بازتر است، می توان به ثبت نتایج خوب در ادامه بازی ها خوشبین بود.

هافبک اسبق پرسپولیس با اشاره به دربی پیش روی سرخابی‌ها به خبرنگار برنا گفت: دربی همیشه و تحت هر شرایطی برای دو تیم و هواداران شان مهم است و این بار شرایط جدولی و رقابت ویژه پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی حساسیت را دوچندان کرده و به همین دلیل این بازی و نتیجه اش برای هر دو تیم مهم تر از دربی های قبلی است. به نظر من اگر دربی 98 برنده داشته باشد، تیم پیروز شانس زیادی برای فتح جام در پایان فصل دارد.

مامانی در مورد شانس پیروزی پرسپولیس در دربی تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس از شانس زیادی برای پیروزی در این دربی برخوردار است. پرسپولیس برای کم کردن فاصله اش تا صدر به سه امتیاز دیدار نیاز دارد و شاید این موضوع باعث شود با بازی انتحاری روبروی استقلال به میدان برود و این موضوع می تواند شانس برد تیم گل محمدی را در دربی افزایش دهد.

وی با پیش‌بینی پیروزی پرسپولیس در دربی افزود: فکر می کنم پرسپولیس برنده دربی باشد و با گلزنی ترابی و امیری این سه امتیاز مهم را به دست آورد.

مامانی بهترین خاطره‌اش از دربی را پیروزی پرسپولیس در دوره دنیزلی دانست و گفت: بازی دربی زمان دنیزلی که با گلزنی مهرزاد معدنچی و مهرداد اولادی با برتری دو بر یک استقلال را شکست دادیم که در آن دیدار من هم برای پرسپولیس بازی کردم فراموش نشدنی بود و خیلی به من چسبید.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز