​برگزاری جلسه هماهنگی برنامه فرهنگی ویژه دربی ۱۴۰۰ با محوریت نیمه شعبان

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۶:۱۹
کد خبر: ۱۳۰۹۶۶۱
​برگزاری جلسه هماهنگی برنامه فرهنگی ویژه دربی ۱۴۰۰ با محوریت نیمه شعبان
​جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی ویژه بازی بین تیم های پرسپولیس و استقلال با محوریت موضوع میلاد امام زمان(عج) در ساختمان شماره وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛  سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در این جلسه گفت: برنامه های فرهنگی باید طوری طراحی و اجرا بشوند که در شان این عید و روز مبارک باشند که نیاز به یک حرکت منسجم و همکاری جمعی دارد.

وی بیان داشت: دوستداری و انتظار ظهور امام عصر(عج) موضوعی است همه با جان و دل برای آن کار میکنند و ورزش و رویدادهای ورزشی یکی تز بهترین ظرفیتها برای ترویج این فرهنگ است.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام احدی سرپرست دفتر امور فرهنگی گفت: برنامه های پیش رو نیاز به یک هم افزایی و مشارکت منسجم دارد تا اثر گذار باشند.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد بیان داشت: این مسابقه و مسابقات از این دست ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ در ورزش کشور است.

در این رویدادها سه جامعه هدف شامل: هواداران، ورزشکاران و مخاطبان رسانه ای در حقیقت مخاطب برنامه های مذکور هستند که باید با شناخت برایشان برنامه داشت.

در این نشست علاوه بر دکتر کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و حجت الاسلام احدی، سرپرست دفتر امور فرهنگی، نمایندگانی از تیمهای مذکور، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، تولیت آستان مسجد مقدس جمکران و بنیاد حضرت مهدی(عج) حضور یافتند.

انتهای پیام //

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز