اسماعیل‌نژاد: برای قهرمانی زحمت کشیدیم

به‌ دنبال درخشش در تیم ملی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۰۹۶۹۸
به‌ دنبال درخشش در تیم ملی هستم
ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر 1400 مردان گفت: هدف‌ مقاومت شهداب یزد رسیدن به قهرمانی بود و برای رسیدن به این هدف زحمت زیادی کشیدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم مقاومت شهداب یزد در دومین مسابقه فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر یک مقابل پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها به پیروزی رسید و نخستین قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن گرفت.

امین اسماعیل‌نژاد در مورد نخستین قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: از ته دل می‌خواستم قهرمان شویم و برای رسیدن به این هدف زحمت کشیدیم.

ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر، افزود: در نیم‌ فصل دوم تغییراتی داشتیم و توانستیم بهترین نتایج را با تلاش بازیکنان و کادر فنی کسب کنیم. همه عوامل تیم از جان و دل برای رسیدن به قهرمانی مایه گذاشتند.

بازیکن تیم مقاومت شهداب یزد ادامه داد: نیم فصل دوم را با انرژی مضاعف آغاز کردیم و هدف‌مان این بود که قهرمان شویم و در نهایت به هدف خود رسیدیم.

وی که عملکرد خوبی در فصل 1400 لیگ برتر داشت، گفت: تلاش می‌کنم در تیم ملی هم بدرخشم و برای ایران افتخارآفرینی کنم.

سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار دل‌ها که از یک‌شنبه دوم آبان‌ آغاز شده بود، عصر امروز (دو‌شنبه 23 اسفند‌) بعد از برگزاری 196 مسابقه با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید. پیکان تهران نایب قهرمان شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان مشترک سومی را به دست آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز