سامان فلاح در گفت‌وگو با برنا

امیدوارم با مهدوی‌کیا به المپیک برسیم/ می‌‌خواهیم به روند خوب‌مان ادامه دهیم

۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۰۵۴۵
امیدوارم با مهدوی‌کیا به المپیک برسیم/ می‌‌خواهیم به روند خوب‌مان ادامه دهیم
بازیکن جوان پیکان نظرات خود را درباره شرایط این تیم، مدعیان قهرمانی لیگ برتر و تیم امید بیان کرد.

سامان فلاح، بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم یک امتیاز مهم از بازی مقابل گل گهر کسب کنیم. بازی سختی بود و بعد از باختی که جلوی نساجی داشتیم با توجه به مصدومیتی که داشتیم توانستیم برگردیم. ان شاالله از بازی بعد بتوانیم روند پیروزی را مانند قبل ادامه دهیم. بازی بعدی در زمین دستگردی است با صنعت نفت و امیدواریم که سه امتیازش را بدست آوریم. همه تیم ها قابل احترام هستند و صنعت نفت هم تیم خوبی است و می خواهیم به امتیازات لازم دست پیدا کنیم.

فلاح درباره کادر فنی پیکان عنوان کرد: کار کردن با آقامجتبی خیلی راحت است و با جوان ها خیلی راحت ارتباط برقرار می کند. هم خوشحالم که با ایشان کار می کنم و در ادامه راه بتوانم کمک راهش باشم. پیکان در ابتدای فصل خوب نتیجه می‌گرفت که یک بحث‌هایی پیش آمد که قابل گفتن نیست. ان شاالله بتوانیم روند خوبمان را مانند اول فصل ادامه دهیم.

وی درباره مدعیان قهرمانی افزود: مدعیان قهرمانی که استقلال و پرسپولیس هستند ولی استقلال شانس بیشتری دارد و ببینیم تا آخر فصل چه پیش می آید. شرایط خودم؟ فعلا با پیکان قرارداد دارم.

فلاح درباره شرایط تیم امید گفت: ما از بازی های مقدماتی که در تاجیکستان داشتیم هیچ اردویی برگزار نکردیم. حالا صحبت از این است که از دوم فروردین تا یازدهم فروردین برای بازی‌های آسیایی اردو داشته باشیم. آقای مهدوی کیا خودشان تجربه کافی دارند برای این بازی ها که ما هم بتوانیم پیروزی های خوبی کسب کنیم تا شگفتی رخ بدهد و بعد از مدت‌ها به المپیک برویم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز