هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

استقلالی‌ها چشم در چشم هم/ دوئل تماشایی در رفسنجان

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۱۰۷۳۱
استقلالی‌ها چشم در چشم هم/ دوئل تماشایی در رفسنجان
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و سوم و در حالی که با برگزاری بازی‌های امروز پرونده دیدارهای لیگ برتر در دوره بیست‌ویکم در سال 1400 بسته می‌شود، بازی‌های ویژه‌ای انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا؛ ادامه بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه 27 اسفند 1400 قرار است 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شود که این رقابت ها را با هم مرور می کنیم:

استقلالی‌ها چشم در چشم هم

نفت مسجد سلیمان پس از قبول شکست برابر پرسپولیس در دیداری خانگی بازی ویژه ای را پیش روی خود می بیند. شاگردان محمود فکری که شرایط قابل قبولی را در جدول رده بندی ندارند امروز در خانه از تیم هوادار و شاگردان رضا عنایتی پذیرایی می کنند تا جدال کاپیتان های سابق استقلال در این دیدار نقطه عطف بازی باشد. هوادار پس از تساوی خانگی برابر تیم قدرتمند مس رفسنجان امیدوار است بتواند در بازی مهم دیگرش در این فصل امتیاز خوبی را از مسجدسلیمان به سوغات بیاورد.

شهرخودرو یقه نساجی را می‌گیرد؟

شهرخودرو مشهد که در فینال ته جدولی ها برابر فجر با گل دیرهنگامی به پیروزی رسید در بازی بیست و سوم خود در لیگ برتر امروز به مصاف نساجی مازندران می رود. شاگردان سیدعباسی که امیدوار به جبران مافات و جدا شدن از جمع فانوس به دستان هستند در حالی به مصاف نساجی می روند که شاگردان ساکت الهامی با شکست برابر سپاهان در هفته گذشته یکی از ناکامان هفته بیست و دوم بودند و حالا می خواهند در  مصاف حساس روبروی مشهدی ها در آخرین بازی در سال 1400 دست خالی نمانند. موفقیت احتمالی قرمزهای نساجی در این دیدار می تواند تیم را با شرایط بهتری در جدول روبرو کند تا قائمشهری ها با خیال نسبتا راحتی راهی تعطیلات نوروزی شان شوند.

دوئل تماشایی در رفسنجان

کمتر کسی فکرش را می کرد مس رفسنجان در دیدار قبلی اش در لیگ برتر برابر هوادار به تساوی یک- یک رضایت دهد اما این اتفاق رخ داد تا شاگردان سختکوش محمد ربیعی در تهران روبروی تیم رضا عنایتی به حداقل امتیاز رضایت دهند. پس از این تساوی مسی ها در هفته بیست و سوم از لیگ برتر امروز در دیداری خانگی پذیرای ذوب آهنی هستند که پس از اینکه در برهه ای در نتیجه گیری ناکام بودند، چند هفته ای است روند رو به رشدی را پیش گرفته و هفته قبل هم با پیروزی عجیب 4 بر صفر برابر آلومینیوم زمینه ساز اخراج رسول خطیبی از سکان هدایت این تیم شدند. با توجه به شرایط موجود رویارویی و تقابل امروز تیم ربیعی برابر شاگردان پرانگیزه مهدی تارتار می تواند بازی جالبی را در رفسنجان رقم بزند.

منصوریان جبران می‌کند؟

آخرین بازی از لیگ برتر در دوره بیست و یکم این رقابت ها در سال 1400 امروز بین پیکان و  صنعت نفت آبادان برگزار می شود، دیداری که می تواند از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد. پیکان مجتبی حسینی در بازی اخیر خود در سیرجان برابر گل گهر به تساوی بدون گل رضایت داد تا با کسب یک امتیاز به تهران بازگردد. در آن سوی میدان نیز آبادانی ها پس از شکست خارج از خانه برابر استقلال، به قصد جبران برابر تیم مجتبی حسینی قرار می گیرند تا بدین ترتیب پیش بینی یک بازی خوب از دو تیم در این دیدار دور از انتظار نباشد.

انتهای پیام// 

نظر شما