حسینی: زور کمیته انضباطی و فدراسیون به استقلال نمی‌رسد!

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۸:۱۱
کد خبر: ۱۳۱۰۹۹۱
حسینی: زور کمیته انضباطی و فدراسیون به استقلال نمی‌رسد!
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه کمیته انضباطی هم وجود ندارد و کمیته انضباطی فقط برای پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدجلال حسینی پس از تساوی تیمش در دربی پایتخت، اظهار کرد: در صحنه گل استقلال بازی خوابیده بود و حتی کامیابی‌نیا آمده بود بازوبند را به من بدهد اما داور نگذاشت من وارد زمین شوم.

وی ادامه داد: استقلال بیشتر مستقیم بازی می‌کرد و بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند اما داور نگذاشت کار ما درست انجام شود و متاسفانه امروز خیلی به ضرر ما سوت زد.

حسینی بیان کرد: متاسفانه وقتی داور بازی تغییر می‌کند، همه چیز مشخص است و نمی‌توان دیگر صحبت کرد. دستوراتی است که می‌دهند و ما نمی‌توانیم کاری کنیم. متاسفانه کمیته انضباطی هم فقط برای پرسپولیس وجود دارد.

وی افزود: ما دوست نداشتیم خیلی حرف بزنیم. مدیرعامل استقلال چند بار کنفرانس می‌گذارد و برای خودش در مورد هر چیزی حرف می‌زند و کمیته انضباطی هم جرأت ندارد به استقلال حرفی بزند اما هر موقع بخواهند بدون این که ما را دعوت کنند، محروم‌مان می‌کنند. این حرف‌ها وقتی هر کاری دل‌شان بخواهد انجام می‌دهند فایده‌ای ندارد. زور کمیته انضباطی و فدراسیون به استقلال نمی‌رسد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره تکلیف قهرمانی گفت: ما کارمان را می‌کنیم. سال‌های گذشته کارهایی را که با ما کردند همه می‌دانند و هر کاری خواستند کردند. همین الان هفت بازیکن تیم ملی از تیم ما هستند. این چه ثباتی است؟ هر وقت خواستند ما را محروم کردند و بازیکنان ما رفتند. دو سال است با یک مهاجم بازی می‌کنیم و آل‌کثیر هم محروم و بعد مصدوم شد و اینها قضیه‌ای است که چه وزیر و چه فدراسیون همه در آن دست دارند.

انتهای پیام/

نظر شما