محمود خوردبین در گفت‌وگو با برنا

برخی داوران با آبروی جامعه داوری بازی می‌کنند/ نمی‌گذاریم یحیی از پرسپولیس برود

۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۱۱۰۹۵
برخی داوران با آبروی جامعه داوری بازی می‌کنند/ نمی‌گذاریم یحیی از پرسپولیس برود
مشاور مدیرعامل پرسپولیس از داوری و روند کار تیم داوری دربی 98 به شدت انتقاد کرد.

محمود خوردبین، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس برابر استقلال اظهار داشت: بازی روند خوبی داشت و پرسپولیس تیم برتر و مسلط در این دیدار بود اما اتفاقات غیرفوتبالی تمرکز ما را به هم زد و نتوانستیم حریف این اتفاقات شویم.

وی در ادامه افزود: داور باعث شد اعصاب تیم و نیمکت ما به هم بریزد. متاسفانه برخی داوران آبروی بقیه را می برند. جامعه داوری پر از داورهای محترم و شریف است اما برخی با آبروی این داوران زحمتکش بازی می کنند.

خوردبین در واکنش به استوری اخیر یحیی گل‌محمدی پس از دربی به خبرنگار برنا گفت: یک مربی هفته ها برای تیمش زحمت می کشد، استرس و فشار روی را تحمل می کند ولی وقتی در زمین این گونه شرایط را رقم می زنند، دیگر جایی برای تحمل برایش باقی نمی ماند. مگر یحیی چقدر توان دارد که مقابل این همه اتفاقات عجیب و غریب که برای پرسپولیس رقم می زنند، سکوت کند و اعتراضی نداشته باشد؟ ما تیم برتر زمین بودیم و با یک گل برتری، توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما سوت های نامتعادل و تصمیمات عجیب این برتری را از ما گرفت تا بازی به تساوی کشیده شود. به هرحال یحیی ناراحت است و حق هم دارد ولی ما نمی گذاریم او جایی برود. آقای درویش با او صحبت کرده و من هم حتما با او تماس می گیرم و اجازه نمی دهیم از پرسپولیس جدا شود.

معاون مدیرعامل پرسپولیس با تاکید بر اینکه امیدها برای قهرمانی پرسپولیس هنوز وجود دارد، تصریح کرد: لیگ هنوز به پایان نرسیده و تا پایان فصل 7 بازی دیگر برای همه تیم ها وجود دارد. ما ناامید نیستیم و بدون توجه به سنگ اندازی ها راه را ادامه می دهیم. با وجود کادر فنی خوب و نیروها و بازیکنان قدرتمندی که در اختیار داریم، همچنان به تلاش ادامه می دهیم تا ششمین قهرمانی متوالی را به هواداران هدیه دهیم.

خوردبین در خصوص شرایط فوتبال ما در سال 1400 تاکید کرد: سال 1400 در مجموع سال خوبی برای فوتبال ما بود. ما در لیگ با وجود کرونا و محدودیت های آن توانستیم لیگ را ادامه دهیم و بازی ها را برگزار کنیم. در مورد تیم ملی هم باید بگویم سال 1400 یکی از بهترین سال ها برای فوتبال ما در عرصه ملی بود. ما در این سال حضور خوبی را در عرصه بین المللی داشتیم و توانستیم با قدرت اولین تیم آسیایی باشیم که به جام جهانی می رود، مسئله ای که اتفاق مهمی برای فوتبال بود. امیدوارم این روند در سال جدید که سال منتهی به جام جهانی است هم برای تیم ملی ما ادامه پیدا کند و بتوانیم در قطر با نمایش خوب بار دیگر نام ایران را بر سر زبان ها بیاندازیم.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره‌ای به درگذشت چهره سرشناس پرسپولیس در سال 1400 داشت و در این خصوص گفت: در اولین ماه های امسال حمید جاسمیان را به علت کرونا از دست دادیم، اتفاقی که برای همه اهالی فوتبال به ویژه پرسپولیسی ها تلخ و ناگواری بود. جاسمیان بزرگ ما و پرسپولیسی ها بود که اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس محسوب می شد. او انسان شریف و بزرگی بود و ما دوست خوبی را در سال 1400 از دست دادیم. خدا روح جاسمیان و همه رفتگان را قرین رحمت کند.

وی با تبریک سال نو به مردم ایران گفت: امیدوارم سال 1401 سالی توام با سلامتی و خوشی برای مردم ایران باشد و با از بین رفتن کرونا آرامش به همه دنیا بازگردد. در کنار سلامتی و آرامش، آرزو می کنم پرسپولیس در سال جدید هم در دو جامی که پیش رو دارد، موفق بوده و در پایان فصل دو قهرمانی جذاب و مهم نصیب هواداران و مجموعه باشگاه شود. 

انتهای پیام//  

نظر شما