ایران- لبنان

در انتظار پایان جذاب برای تیم ملی/ جنگ صدرنشینی ادامه دارد

۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۳۱۳۱۸۲
در انتظار پایان جذاب برای تیم ملی/ جنگ صدرنشینی ادامه دارد
تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در مشهد میزبان تیم لبنان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از باخت پرحرف و حدیث ایران برابر کره جنوبی که حواشی زیادی را برای تیم ملی و کادر فنی ایران ایجاد کرد، شاگردان اسکوچیچ در آخرین دیدار خود از مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی در حالی برابر لبنان به میدان می روند که امیدوار هستند در این بازی با کسب نتیجه ای خوب، پایان مهیج و مطلوبی را برای خود به ثبت رسانده و با پیروزی در این دیدار ضمن پاک کردن خاطره تلخ شکست در سئول، این شانس را به دست آورند که با پیروزی برابر لبنان و توقف احتمالی کره ای ها روبروی اماراتی که با انگیزه حضور در دور پلی آف مقابل چشم بادامی ها به میدان می روند، با صدرنشینی در این گروه به کار خود پایان دهند.

تیم ملی که برابر کره جنوبی با بحران کرونا دست به گریبان بود و کادر فنی مجبور شد با لشگری غایب تیم را روبروی کره ای ها ارنج کند، برای رویارویی برابر لبنان این مشکل بزرگ را ندارد و با حضور تمامی مهره ها و ستاره هایش در این بازی به میدان خواهد رفت، دیداری که شاید با توجه به نمایش برخی از ملی پوشان و انتقاداتی که از بعضی از بازیکنان برابر کره به وجود آمد، شاهد ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی اسکوچیچ باشیم و کادر فنی برای این جدال سورپرایزهایی را برای هواداران فوتبال در ایران رو کند.

تیم ملی ایران در شرایطی خود را برای دیدار روبروی لبنانی ها آماده می کند که در بازی رفت برابر این تیم اتفاقات جالبی برای شاگردان اسکوچیچ رقم خورد. در بازی رفت که آبان 1400 برگزار شد، در حالی  که تیم ملی تا دقیقه 90 با یک گل از حریف عقب بود با کامبک تماشایی و گلزنی آزمون و نوراللهی موفق شد شکست در خانه حریف را با برد عوض کرده و میزبانش را با باخت تلخی روبرو کند و دست پر به ایران بازگردد.

حریف امروز تیم ملی در حالی خود را برای دیدار برابر شاگردان اسکوچیچ آماده می کند که با توجه به شکست در بازی اخیرش در اندیشه جبران مافات است. لبنان در بازی قبلی با 3 گل به سوریه باخت تا این تیم برای جبران شکست قبلی با انگیزه های متفاوتی خود را برای تقابل برابر شاگردان اسکوچیچ آماده کند.

دیدار تیم ملی روبروی لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی 2022، امروز سه‌شنبه 9 فروردین 1401 به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد از ساعت 16 برگزار می شود. بر اساس اعلام مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، بفو مینگ داور باتجربه چینی، با همراهی دو هموطن خود به نام های شی ژانگ و کائو یای بازی ایران و لبنان را قضاوت خواهند کرد. این در حالی است که مانینگ دیگر داور مطرح چینی نیز داور چهارم این مسابقه خواهد بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز