در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

ناصر ابراهیمی: قرعه‌مان در جام جهانی ایده‌آل است/ تیم ملی می‌تواند صعود کند

۱۴۰۱/۰۱/۱۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۱۴۲۵۳
ناصر ابراهیمی: قرعه‌مان در جام جهانی ایده‌آل است/ تیم ملی می‌تواند صعود کند
مربی پیشین تیم ملی فوتبال قرعه ایران در جام جهانی را قرعه مطلوبی دانست و تاکید کرد صعود ایران به مرحله بعدی دور از دسترس نخواهد بود.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به همگروهی ایران در جام جهانی برابر انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی‌آف اروپا بین تیم‌های ولز اسکاتلند و اوکراین اظهار داشت: به اعتقاد من قرعه ای که برای ایران در جام جهانی انتخاب شده، قرعه ایده آلی است و این موضوع می تواند شانس ما را برای صعود به دور بعد زیاد کند اما تحقق این مسئله یک شرط مهم دارد. 

وی افزود: با توجه به شرایط و پتانسیل حاکم در تیم ملی و حضور بازیکن بزرگ و با تجربه ای که تیم ملی در اختیار دارد و اکثرشان در اروپا بازی می کنند، به نظر من با تلاش و برنامه ریزی می توان به صعودمان به دور بعد خوشبین باشیم و ایران با این حریفان بین 70 تا 80 درصد شانس صعود به دور بعد را دارد.

مربی سال‌های دور تیم ملی تاکید کرد: انگلیس تیم خوبی است ولی به عنوان تیم سید اول قرعه خوبی برای ما بود. شما ببینید عربستان یا ژاپن در مقایسه با ما حریفان سرسختی را دارند. آمریکا هم تیمی است که ما سابقه پیروزی برابر این تیم را در جام جهانی داریم و می توانیم دوباره این تیم را شکست دهیم. تیم های پلی آفی هم خوب هستند اما برد روبروی این تیم ها دور از دسترس نیست و می توان گفت در مقایسه با تیم های دیگر آسیایی از قرعه بهتری برخوردار شدیم.

ابراهیمی در خصوص برنامه و آینده تیم ملی به خبرنگار برنا گفت: تیم ملی از همین امروز باید با برنامه ریزی و هدف گذاری کار خود را آغاز کند. باید با شبیه سازی برای تیم ملی و انتخاب بازی های تدارکاتی با حریفانی که سبک فوتبال شان شبیه حریفان اصلی در جام جهانی هستند، از همین امروز کار را آغاز کنیم تا تیم ملی بتواند در سایه یک برنامه ریزی خوب خود را برای ارائه نمایشی قدرتمند در قطر آماده کند.

وی تصریح کرد: در دوره قبل تمام امکانات و شرایط برای کی روش و همکارانش در راه آماده سازی برای حضور در جام جهانی فراهم بود و به قول معروف هر چیزی که کی روش می خواست، کسی به او نه نمی گفت. اگر می خواهیم با اسکوچیچ کارمان را در جام جهانی پیگیری کنیم باید جوره از او حمایت کرده و امکانات لازم را فراهم کنیم و در یک کلام باید خیلی زود تکلیف کادر فنی را مشخص کرده و برای برگزاری اردوها و تدارکات خوب مهیا شویم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز