ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با برنا

فولاد می‌تواند گام اول را محکم بردارد/ قرمزپوشان برای موفقیت در آسیا باتجربه هستند

۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۱۵۹۶۰
فولاد می‌تواند گام اول را محکم بردارد/ قرمزپوشان برای موفقیت در آسیا باتجربه هستند
پیشکسوت فوتبال مسابقه امشب فولاد و الغرافه را بازی مهمی برای شاگردان نکونام دانست.

ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط فولاد در آستانه آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فولاد در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می برد. با حضور نکونام در راس کادر فنی این تیم، فولادی ها در لیگ ایران شرایط خوبی را به دست آوردند و موفق شده اند یکی از تیم های نیمه بالایی جدول باشند. این در حالی است که با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، نفرات خوبی به تیم اضافه شدند و فکر می کنم با شرایط مطلوبی پای در لیگ قهرمانان آسیا گذاشته اند.

وی افزود: فولاد فصل قبل هم با جواد نکونام در لیگ قهرمانان حضور داشت و اگرچه شاید در نتیجه گیری موفق عمل نکرد اما به طور حتم تجربیات خوبی را از آن تورنمنت به دست آورده که به او و تیمش کمک می کند تا بتواند در این فصل نتایج بهتری را در رقابت های آسیایی کسب کند.

پیشکسوت فوتبال با تاکید بر اینکه در غیاب پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان، همه نگاه ها به فولاد و سپاهان در این رقابت ها معطوف شده است، تصریح کرد: در فصل جدید لیگ قهرمانان متاسفانه شاهد غیبت پرسپولیس و استقلال هستیم و حالا همه نگاه ها متوجه فولاد و سپاهان است و امیدواریم این دو باشگاه بتوانند نماینده شایسته ای برای فوتبال ما در لیگ قهرمانان باشد.

قاسمپور با اشاره به تقابل جالب جواد نکونام و استراماچونی در بازی اول فولاد در لیگ قهرمانان به خبرنگار برنا گفت: تقابل باشگاه های ایرانی و قطری در سال های گذشته همواره از جذابیت های ویژه ای برخوردار بوده است و فکر می کنم دیدار فولاد و الغرافه هم دیدار جالبی باشد. حضور سعید عزت اللهی و شیخ دیاباته در ترکیب الغرافه از نکات جالب دیگر این بازی است که امیدوارم با پیروزی و موفقیت نماینده ایران به پایان برسد.

وی در پایان تاکید کرد: ضمن آرزوی موفقیت برای هر دو نماینده ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا باید به این نکته اشاره کنم که موفقیت در بازی اول می تواند قدم خوب و بلندی برای موفقیت فولاد در این دیدار باشد. اگر فولاد در بازی امشب با شناخت کامل از نقاط ضعف و قوت الغرافه برابر این تیم به میدان برود، پیروزی و موفقیتش دور از دسترس نخواهد بود و می تواند با پیروزی مقابل حریف گام اولش را برای صعود به دور بعدی محکم بردارد.

انتهای پیام //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز